Nidaroo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er rett og slett på utkikk etter et bra og GRATIS program for filmer. Har ATM "DVD Profiler", men det krever jo betaling for full utnyttelse av programmet. Er egentlig veldig fornøyd med det programmet, men det hele trekker dritten ned i søla pga, man må betale. Så finnes det rett og slett programmer som man kan bruke uten å måtte betale? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Gom Player er og anbefale Edit: eller mener du til og lage filmer? Endret 1. november 2008 av Nopros Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Njaah, mente mer eller mindre for å samle opp samlingen min. Det med å avspille filmene har jeg programmer til. Så var egentlig til å få en samling i hele samlingen. Det som er så positivt med programmet DVD Profiler er at det hentes informasjon fra nettet, og det stadig vis blir oppdatert. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 oja skjønner... nei da har jeg nok ingen forslag har foreløpig ikke så mange filmer at jeg sliter med og ha kontroll over dem ... enda! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ikke gratis, men godt oppsatte excel eller access dokumenter klarer mer enn disse spesialprogrammene. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har noe som heter griffith, som henter cover/informasjon fra imdb. Husker ikke helt hvor jeg lastet ned, men google around! Lenke til kommentar
Darco Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du har vel råd til å punga ut ein knapp 200-lapp for eit program du er fornøyd med? Ein investering eg var veldig nøgd med ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå