Lindoniel Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hun unnskyldte det at hun ikke svarte meg med at hun heller ikke hadde svart vennina si.. Denne kjenner jeg igjen. Har selv hatt problemer angående å "være tilgjengelig". Har det egentlig enda, problemet er da at man får så mange meldinger, telefoner etc. av folk som vil henge med deg, lurer på hvordan man har det etc. etc. etc. at man rett og slett blir lei. Man må få lov å være litt utilgjengelig også til tider. Hender jeg bare slår av telefonen og alle former for kommunikasjon og isolerer meg helt en dag eller to. Men da får jeg også masse klager på at "du tar ikke telefonen" osv. Er ikke enkelt. (Noen tips til hva jeg kan gjøre når vi først er inne på det?) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Høres ut til at du er den første parten som alltid tar initiativet, sender sms osv. Gi deg selv litt pause fra dette på noen dager. Trust me mate det vil hjelpe, da skal du se at hun sender deg sms i stedet:) Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 men takler det med avstanden med å tenke lite på meg, hun sier jo mer hun tenker jo større savn. Farlig. En slik holdning fungerer absolutt ikke for avstandsforhold. Fornektelse av følelser kombinert med avstand, resulterer kun i én ting, at følelsene forsvinner for alvor. Eneste som kan holde avstandsforhold i live er meget jevnlig kontakt på flere måter, samt å "kjenne på" savnet. Når den andre parten ikke er i nærheten til å holde følelsene ens varme, må man ta litt ansvar selv. Sorry mac, men erfaringsmessig er det du er i en tydelig nedoverbakke, som må snus veldig kjapt, sett med mine øyne. Men jeg håper jo jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå