Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har vært sammen med ei jente i 3 måneder. Jeg har store følelser for henne, og hun sier hun har like store følelser for meg. Vi har et avstandsforhold, som egentlig funker fint, vi treffes vel ca annenhver uke. Problemet mitt er vel at jeg føler hun ikke uttrykker følelsene sine nok. Når vi er sammen kan hun være opptatt av mye annet, men når vi er borte fra hverandre savner hun meg. Jeg tenker på henne hele tiden, og ønsker bare å være med henne. Hun ønsker det samme, men takler det med avstanden med å tenke lite på meg, hun sier jo mer hun tenker jo større savn. Ble for ei uke siden spurt om hvordan det gikk med oss, om jeg hadde de samme følelsene, eventuelt mista følelser. Jeg er vel kanskje litt paranoid av meg, så tenkte at nå hadde hun mista følelser for meg. Men det var ikke tilfelle, hun lurte vel egentlig bare.. Tingen er at jeg tviler ikke på at hun elsker meg, problemet mitt er vel at jeg føler hun ikke viser det nok. Av og til føler jeg meg litt ignorert, og dette kan irritere meg sinnsykt, da kommer tvilen, om hvor lenge jeg vil holde ut, eller om hun er lei av meg. Sist jeg hadde kontakt med henne var fredag midt på dagen, da sendte hun en melding, og jeg har sendt 2 etter det. Hun er på en jobbtur i helga, men tviler egentlig på at hun ikke har hatt tid til å svare på en melding. Jeg gjør egentlig ingenting med det heller, jeg bare erger meg gal over det, helt til vi har hatt en skikkelig prat(ikke om dette, dette kan være hva som helst) der hun til slutt sier hvor mye jeg betyr og at hun elsker meg. Da føler jeg meg dum som har sittet i kanskje 1-2 dager og tvilt.. Har dere noe tips, eller anbefalinger om hva jeg kan gjøre? Er dette mitt problem, er jeg paranoid eller er det ikke bare meg ? Måtte egentlig bare få det litt ut.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Slapp av, jeg vet hvordan det er! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Så får jeg meldinga nå: Jeg ville bare si at jeg er i live. Jeg spurte henne faktisk om en ting sist hu fikk melding... som jeg aldri fikk svar på Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva svarer jeg til det? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hun vil ha oppmerksomhet. Gi henne det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er enig der, du må gi henne litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg gir henne jo all den oppmerksomheten jeg bare klarer... Men orker ikke å mase, hun ignorerer jo meldingene mine.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kanskje du ikke gir riktig oppmerksomhet? Gi oss et eksempel på en melding du sender til henne. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kanskje hun er ei bitch som forventer at du skal tilbe henne, da er hun ingenting å ta vare på isåfall. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg sier hvor mye jeg savner og elsker henne, at jeg gleder meg til den dagen jeg får treffe henne. Ser jeg noe som minner meg om henne kan jeg nevne det, eller se tilbake til ting vi har gjort. Ellers hjelper jeg henne med lekser og gjør det jeg kan for å gjøre ting med henne.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Mulig du overdriver litt ang. det du skriver. Prøv heller å få henne til å skrive om seg selv, og ikke bare hvordan du føler det og har det. Men husk: Det er utrolig koselig å få sånne meldinger du pent beskriver, bare ikke bruk opp kvota. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva svarer jeg til det? Du sier: Så bra.. Fikk du forresten meldingen mine tidligere idag? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva svarer jeg til det? Du sier: Så bra.. Fikk du forresten meldingen mine tidligere idag? Nei. Det er en grunn til at hun sier det hun sier. Ikke fei det ned i glemmeboka og begynn å snakk om deg selv. Hun er ute etter noe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Her kommer min flotte 3 måneders teori inn. Av egen og andres erfaring ryker forhold etter 3 mnd, og hvis det ikke gjør det, fortsetter man og være sammen lenge. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prat med henne om det! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hun unnskyldte det at hun ikke svarte meg med at hun heller ikke hadde svart vennina si.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hun unnskyldte det at hun ikke svarte meg med at hun heller ikke hadde svart vennina si.. Hvis det var svar til meg; Jeg tenkte på at du føler som du gjør. Ikke akkurat den smsen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 spør henne om hu er "klar" viss du skjønner Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vær sånn som hun er mot deg sier nå jeg, vær litt pirrende f.eks: Hun sender deg melding, vent en liten stund (1-2 timer), du har med andre ord andre ting å gjøre i livet ditt og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå