thomafo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Heisann Jeg vurderer å kjøpe en 7250, men jeg mener leste et sted at telefonen ikke kan overføre bilder via kabel eller IR, kun via MMS? Kan noen som har telefonen bekrefte/avkrefte dette? :o Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 den eneste måten du kan få et bilde fra en 7250 til en annen mobiltelefon UTEN å bruke en datamaskin er via MMS. Du kan derimot ta bildene over på en pc med IR eller kabel. Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 den eneste måten du kan få et bilde fra en 7250 til en annen mobiltelefon UTEN å bruke en datamaskin er via MMS. Du kan derimot ta bildene over på en pc med IR eller kabel. Men andre veien da?? Hvis du har et bilde på datan i 128 x 128 og vil ha det på fonen.. Kan du bare overføre det til telefonen med kabel eller IR??? Lenke til kommentar
soft Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 det bør jo virke begge veier ?? Har du pc suite ?? Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 det bør jo virke begge veier ??Har du pc suite ?? Har ikke telefonen.. Bare samler opp informasjon før jeg forhåpentlighvis kjøper den.. Beklager uvtenheten, men er PC sync det programmet som følger med telefonen på CD-rom..?? Isåfall, ja, er det mulighet for IR til data du snakker om, så, Ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå