Liquid Crystal Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Morn, Har seg slik at jeg skal prøve å resette linpus versjonen på Aspire one maskina mi, tilbake til frabrikkinstillinger. Problemet er at når jeg booter fra recovery cd'en til aspire og prøver å lage en recovery USB disk, gir maskina meg en error 39 og restarter. Nå har den ødelagt windows-partisjonen på den stasjonære maskina mi to ganger og jeg er lei. Så jeg prøvde å installere Linpus på minnepennen så den blei bootbar, og det ville den tydeligvis. Spørsmålet mitt er da, kan jeg på noen måte klone minnepennen og SSDisken i maskina? Takk på forhånd, -LC Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) du kan muligens benytte dd Edit: har en litt mer oppdatert recoveryminnepenn. Men ftp serveren er nede for øyeblikket. Så snart den er oppe og sviver skal jeg legge opp et image til deg. Endret 3. november 2008 av trrunde Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan laste ned linpus recovery for min acer aspire one 110? Ser det ligger noen linker ute men alle virker døde ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå