Madeo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hei Jeg skal lage en intro til en skifilm, og har derfor bestemt meg for å lage en enkel animert intro. denne skal bestå av en svart bakgrunn, og ganske enkel animasjon av ski. noen som har ideer til hvilke program jeg kan bruke, og som er enkle og lære seg å bruke? skal ikke lage noe veldig avansert uansett! takk mvh Magnus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Adobe Flash CS3? Er kanskje litt vanskelig å lære seg med, opplever i alle fall at mange i klassen synes det er vanskelig og syntes selv det var noe dritt i begynnelsen. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Adobe Flash er ikke særlig vanskelig hvis du bare skal ha en enkel bevegelse, det er bare å tegne bilde for bilde eller lage en enkel motion tween. Finnes millioner av tutorials på sånt! Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 sant. men mener at jeg har sett et program som er MYE enklere, mer som et paint med frame-muligheter... ettersom dette ikke skal være noe koompisert, gidder ejg ikek å lære med Adobe's program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå