Corn Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Her kan du se hva Yummy (Som har skrevet dette) kan gjøre: http://www.ocshoot.no/ubb/ultimatebb.php?u...=2;t=000917;p=1 Og hvis dere ser litt etter så finner dere ut at Yummy går under falskt navn for og slenge drit andre steder.. Det er visst ikke det eneste.. Det er helt forjævlig. Dette gjorde at jeg mistet _all_ tillit til overklokking.no. Skjer det snart ikke noe fra de andre i netteverket, dvs at de tillater slikt, så mister jeg troen på hele greia.. Jeg har alltid ledd når jeg har hør "overklokking.no er kjøpt å betalt av microplex" men med en slik moral så vet jeg ikke hva jeg skal tro. Jeg besøker hvertfall ikke ok.no mer. Dette har vært tatt opp for en dag siden i forumet, men _alt_ ble slettet uten spor, det er jo screenshots da av det som ble slettet uten begrunnelse. Her f. eks PS: Yummy, når du sletter dette så har jeg screenshot av det. Så du bør faen meg skjerpe deg og hvertfall gi en dritt begrunnelse enn ingenting. Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Tenker det holder med en tråd om aprilspøken vår: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=102914 Når det gjelder den tråden som forsvant fra dette forumet, synes jeg det er SVÆRT rart at noen har tatt screenshot av en tråd like før den ble slettet - når noen hadde logget på som meg. Dette forsøker vi å komme til bunns i, og det kan se ut som at noen har gjort et solid stunt. Dessuten er det jo rart å se at folk trekker konklusjoner før de har hørt begge sider av saken. I _tillegg_ er det rart at ingen reagerer på det som har foregått mot dette forumet, samt reagert på at en tilsynelatende seriøs side - som holdt på å bli stengt grunnet drittkasting - driver personforfølgelse og uthenging av enkeltpersoner på en måte som jeg definerer som mobbing og personlig krenkende. Hele saken er blitt "hypet" opp for å ha noe å angripe meg på. Jeg har god lyst å gjøre noe av det samme - men kan ikke se at Overklokking.no skal tjene noe på det. Jeg er blitt framstilt som en løgner og en bedrager - basert på noe som er temmelig uskyldig. Det tas bare hensyn til den ene siden i saken, mens man glemmer at det bare er en part som har bedrevet direkte drittslengning. I tillegg er det begått handlinger som antagelig er straffbare, og jeg vil vurdere hva jeg ønsker å gjøre med det. Vi akter ikke å tillate at dette forumet blir åsted for drittkasting - hverken mot andre sider eller mot oss selv - hvis det ikke er saklig kritikk. Vi er mottagelige for innspill, men er ikke interessert i "flamewars" og barnslig opptreden. -Vidar Fagerjord Denne tråden stenges med den begrunnelse at det finnes en annen tråd der _temaet_i_denne_tråden_ diskuteres. Ønsker man å diskutere noe annet, bør ny tråd opprettes i korrekt avdeling. Dette er regulert i våre retningslinjer, og brudd på disse kan medføre at brukerkonto blir låst. -moderator yummy- Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Til brukere av Ocshoot / diskuter.no: Jeg stenger av tråder som er feilpostet, slik vi alltid gjør. Jeg skal imidlertid IKKE stenge av en kritisk post dersom: 1: den postes i korrekt kategori 2: det framlegges saklig kritikk Vi ønsker, som Ocshoot, å få være i fred. Usaklige innlegg vil bli slettet uten skånsel. Om noen brukere fra "det andre forumet" ønsker å kaste dritt om meg eller Overklokking.no, får de holde seg til "sitt" forum. Vi ønsker ikke slikt her. Vi tillater heller ikke at våre egne brukere slenger dritt om Ocshoot. Fortjent eller ikke - dette forumet skal være fritt for slikt! -En frustrert Vidar Fagerjord- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg