Gå til innhold

Overklokking.no og 5436,2 MHz..?

Blib

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra med screenshots som bevis :)

Man vet jo aldri hva Overklokking.no folka kan prøve på, så jeg hadde ikke blitt overasket hvis de hadde prøvd på et sånt stunt.....men resultatet var vell kansje litt overdrevet...

Lenke til kommentar
5,4 Ghz er ikke så forbanna bra...  det er en helt ok klokk..  men synes xp1700+ JIUZB 0303 min på 4,9Ghz er litt bedre. Spesielt med tanke på at jeg bare bruker en P3 kjøler, og ikke vappo.

Heheh..ja, ikkesant! :) Tenker vi heller sier 2,1ghz jeg :D

Lenke til kommentar
5,4 Ghz er ikke så forbanna bra...  det er en helt ok klokk..  men synes xp1700+ JIUZB 0303 min på 4,9Ghz er litt bedre. Spesielt med tanke på at jeg bare bruker en P3 kjøler, og ikke vappo.
AMD XP1700+@2,1Ghz 200*10,5  

rait..

Den beste til nå er digi.no sin :lol:

Jeg kjører den ikke så 4,9 til vanlig.. for da trenger jeg vifte. Til vanlig så kjører jeg den på 200*10,5, for da holder det med en passiv kjøler :)

Lenke til kommentar
Bra med screenshots som bevis :)  

Man vet jo aldri hva Overklokking.no folka kan prøve på, så jeg hadde ikke blitt overasket hvis de hadde prøvd på et sånt stunt.....men resultatet var vell kansje litt overdrevet...

Her kan du se hva Yummy (Som har skrevet dette) kan gjøre:

http://www.ocshoot.no/ubb/ultimatebb.php?u...=2;t=000917;p=1

Og hvis dere ser litt etter så finner dere ut at Yummy går under falskt navn for og slenge drit andre steder.. Det er visst ikke det eneste..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...