Gå til innhold

Hva fikk du i posten i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Autopassregning

Forsikringsbevis - vet ikke helt hva dette er, men jeg får hele tiden forskjellige forsikringsbevis fra forskjellige forsikringsselskap

Regning fra Gjensidige - bilforsikring, men den er det lenge til jeg trenger å betale

Lønnsslipp (kom riktig nok på mail, men den har pleid å komme i posten på denne tiden)

Lenke til kommentar

YES! Fikk 3stk sprøyter i posten!!

Bestillt fra USA.. Slike pyntespøryter som man kan feste på ting som alà buttons.

2 av de inneholder kobber. Den Tredje reagerer på UV lys...

Hva jeg skal med de aner jeg ikke. Gikk bananas på Ebay forigje helg...

Edit: Faen, de 2 stk som inneholder kobber hadde hårfeste på seg. urk!

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Fikk ikke post til meg selv i dag, men i går fikk jeg en sesong-DVD, samt et gullkort med en kode for å få -20% for å importere sjokolade fra Storbritannia.

Fikk bare reklame i dag også.

Ang. nei takk til reklame: må man ha et spesielt klistemerke fra posten eller kan man bare teipe på en lagg hvor det står "reklame, nei takk"?

Jeg har jobbet som reklamebud for Norpost og jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle putte reklame i noen postkasser som hadde noen form for avvisning av reklame. Det var flere forskjellige klistremerker, men jeg puttet ikke reklame i postkassene som hadde teipet på hjemmelagde lapper heller. Hvis du likevel får reklame kan du klage til gjeldende reklameleverandør.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...