medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fikk bare lokalavisa + ei regning til pappan min. Vil forresten anbefale alle å si nei takk til gratis reklame! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Autopassregning Forsikringsbevis - vet ikke helt hva dette er, men jeg får hele tiden forskjellige forsikringsbevis fra forskjellige forsikringsselskap Regning fra Gjensidige - bilforsikring, men den er det lenge til jeg trenger å betale Lønnsslipp (kom riktig nok på mail, men den har pleid å komme i posten på denne tiden) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fikk bare reklame i dag også. Ang. nei takk til reklame: må man ha et spesielt klistemerke fra posten eller kan man bare teipe på en lagg hvor det står "reklame, nei takk"? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ang. nei takk til reklame: må man ha et spesielt klistemerke fra posten eller kan man bare teipe på en lagg hvor det står "reklame, nei takk"? Du må vel fortsatt hente et oblat på Posten Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ang. nei takk til reklame: må man ha et spesielt klistemerke fra posten eller kan man bare teipe på en lagg hvor det står "reklame, nei takk"? Du må vel fortsatt hente et oblat på Posten Og det koster? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg fikk pakke fra svergie med regning fra en klubb jeg ikke er med i. Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ingen post i dag, men venter en hentelapp til en adapterring i morra Tips: Skriv "adapter-ring" istedenfor "adapterring".. Med det første trodde jeg du var av utenlands opprinnelse (vet ikke enda), og at du mente "adoptering" ^^ Hehe Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 I dag fikk jeg regning fra UPS på 402 kr :s Æsj. Og masssse reklame :o Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Reklame fra ringo og noen brev til mamma. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 LittleBigPlanet, reklameblader og en regning. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hybelregning... 2800 kr... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 DVD'er fra cdon.com Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja nå kom netopp pakka fra wasteland jeg har venta på: Denne http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...ccf99fcd0556f65 Og denne http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...ccf99fcd0556f65 Jeg er happy! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 5 brev i dag, ingen til meg Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Omregistreringsavgift, internettregning, oppsigelse på leieforhold, og regning for automatisk bompassering i Oslo. Godt det er helg! Skål! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) YES! Fikk 3stk sprøyter i posten!! Bestillt fra USA.. Slike pyntespøryter som man kan feste på ting som alà buttons. 2 av de inneholder kobber. Den Tredje reagerer på UV lys... Hva jeg skal med de aner jeg ikke. Gikk bananas på Ebay forigje helg... Edit: Faen, de 2 stk som inneholder kobber hadde hårfeste på seg. urk! Endret 7. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du må vel fortsatt hente et oblat på Posten Og det koster? Antar fortsatt gratis, men du må fylle ut en blankett. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Fikk ikke post til meg selv i dag, men i går fikk jeg en sesong-DVD, samt et gullkort med en kode for å få -20% for å importere sjokolade fra Storbritannia. Fikk bare reklame i dag også.Ang. nei takk til reklame: må man ha et spesielt klistemerke fra posten eller kan man bare teipe på en lagg hvor det står "reklame, nei takk"? Jeg har jobbet som reklamebud for Norpost og jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle putte reklame i noen postkasser som hadde noen form for avvisning av reklame. Det var flere forskjellige klistremerker, men jeg puttet ikke reklame i postkassene som hadde teipet på hjemmelagde lapper heller. Hvis du likevel får reklame kan du klage til gjeldende reklameleverandør. Endret 8. november 2008 av Zarac Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Aarg! Fikk brev fra Posten i dag. Ser ut som mine 2 par råe solbriller har blitt stoppet i tollen. Hva faen! De var jo merket som gave og en verdi på 50 pund. De sier at det mangles Faktura... Gaver kommer jo ikke med faktura... Jeg kan jo ikke bevise at de er gaver. Hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå