Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bladet MOTOR Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Fikk hentelapp på posten. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Donald Duck og Bondebladet. Endret 30. januar 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Regninger og reklame! + Lønnslipp Lenke til kommentar
SubScrew Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 En haug med reklame:love: Tenåringer må ha deltidsjobber de også Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Folkens, Jeg har et mysterium som MÅ oppklares. Idag gikk jeg for å sjekke posten som vanlig, og der fant jeg en pakke adressert til meg. Jeg har ikke venta noen pakke, så var litt skeptisk til hva dette var. Pakken hadde ingen returadresse. Inni var Er det virkelig deg, Gud?. WAT. Er dette vanlig eller, å bli sendt en relgiøs bok uten avsender? Har værtfall ikke hendt meg før, så dette må etterforskes. For sjhait, en relgiøs fanatiker har navnet og adressen min. Spor på pakken: - Ingen returner adresse. Sier at personen vil være hemmelig... - Voksen skrift vil jeg si. Ryddige blokkbokstaver, litt i kursiv. Blå kulepenn. Litt ryddig gjort, men også antydninger til dobbelstrek (nesten skrivefeil). - Frimerke satt oppned på pakken i forhold til skrifta. (WAT!) - Frimerke på 25kr. Koster det virkelig så mye å sende 100-200g bok? - Bobleplast inni. Liten tiltro til at posten skal få frem en pocketbok uten å ødelegge den? Følelsesmessig viktig innhold i pakken? Mulige mistenkte: Mormor og morfar: Har forsøkt med bøker med relgiøst innhold før, som gaver. Kanskje de tror at ingen avsender ville gjort meg nysgjerrig nok til å lese boka? Ærlig talt så tror jeg de heller hadde gitt meg boka i hånda, men de kan ha prøvd på en clever one muligens.... Folk på min alder som har sendt den for å kødde. 25 kr i porto, 75 kr minst i bok. En dyr spøk. Pluss at spor på pakken tyder på en voksen, rutinert skrivestil. Skeptisk til denne. En av lærerne på skolen. Av en merkelig grunn har jeg en tendens til å begynne å diskutere i timene. Men jeg har aldri vist noe interesse for relgion av noe slag. Er absolutt ikke relgiøs. Det kan hende at noen tenker: "Seriøst, hvordan kan han gidde å diskutere så mye, får omvende han med en bok så han får annet å tenke på. Jeez." Problemet er at jeg ikke kan huske noen bestemte hendelser som gjør at jeg fikk boka akkuratt NÅ. En måned etter jul og litt over en måned til bursdagen min. Men over til den viktige delen; WHAT TO DO! - Lese boka. Bli kreizy omvendt kristen, være misjonær i 20 år før jeg blir biskop og felt av en spillegal sønn. - Spread the love. Dumpe boka i en random postkasse i nabolaget. Med en lapp kanskje. (tekst på lapp????) - Brænn 'n! Fyre i peisen.... - Ta den med på skolen og kauke i klassen: HVEM FAEN HAR GITT MEG EN JÆVLA KRISTENBOK I POSTEN? - Lese en anmeldelse av boka. Snakke lavt om hvor fin/interessant boka var til mulig mistenkte for å forhåpentligvis avsløre senderen. - Noen fler ideer? Noen av dere er sikkert eksperter på stalkers og mistenkelig post. HALP! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 hadde ikke brydd meg,dersom ingen spør deg noe mer rundt boken så ville jeg bare solgt den. i tilfelle besteforeldrene har gjort dette kan du som nevnt bare lese en anmeldelse av boken bare for å kunne gjøre deg en formening dersom du blir spurt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kast den i peisen du, og ikkje tenk mer på det. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Din siste sjangse. Les den... You will die in ****** Endret 2. februar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 HjemmePC kom i posten idag. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Var å hentet Nokia E51 på post i butikk Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Dagens fangst: To bøker og en FragFX PS3-kontroll. Endret 17. februar 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 2GB RAM til min nye Dell Mini 9 og et 16GB SD kort Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 bærbar dvd-spiller fra nextbase Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Hah, fikk dette i dag jeg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 I dag kom: Og to plater: Opeth - Deliverance Opeth - Damnation Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 11 filmer, fra henholdsvis zailor, play, PK & qxl.. Wee:) Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bassen min bestilt fra KickMusic.no Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dagens fangst (eller, det blir vel nesten gårsdagens nå da, klokka har jo passert midnatt): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå