HaterDiskus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) En ting jeg har lurt på. Hvorfor har vi "vanlige" brukere tilgang til kategorien 'Feilposter'? Har det noen praktisk funksjon for oss dødelige? Er det en tanke bak? Endret 1. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det jeg bruker kategorien til er når jeg skal stenge og få en tråd unna en kategori, men samtidig gjøre det mulig for trådstarteren å lese hvorfor tråden ble stengt og ryddet bort fra kategorien. Men hva som var den opprinnelige intensjonen vet jeg ikke. Mulig det var meningen at alle feilposter skulle havne der, men så ble det til en praksis hvor moderatorene istedet flyttet trådene til riktig kategori framfor "Feilposter"-kategorien. Hvem vet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hva intensjonen med kategorien en gang var er vanskelig å svare på. Nå er den vel strengt talt ganske overflødig så det kan godt være den havner i papirkurven Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Jeg føler at den "roter til" forumet. Vi som er vanlige brukere har jo ikke noe behov for å se denne kategorien; det må isåfall være av den grunnen Skagen nevner. Men sånn jeg ser det en helt latterlig kategori. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva intensjonen med kategorien en gang var er vanskelig å svare på. Nå er den vel strengt talt ganske overflødig så det kan godt være den havner i papirkurven Apropo papirkurven. Hva er forskjellen på den og Admin Dump Space? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg føler at den "roter til" forumet. Vi som er vanlige brukere har jo ikke noe behov for å se denne kategorien. Men hvorfor gå inn i kategorien da? Ingen som tvinger noen til og lese i "feilposter"? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Det er heller ingen som tvinger meg til å lese poster komponert av mennesker som ikke kan skrive skikkelig norsk, men det irriterer meg fortsatt. Klarer ikke å komme opp med noen bedre forklaring enn det jeg allerede har gjort; jeg syns det roter til forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg