Trancton Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hvor leier jeg Spill servere!? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 søk i forumet, dette er allerede diskutert. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 jeg fatter ikke hva som er vitsen med dette forumet egentlig......i VELDIG mangen av tread'ene som dukker opp så er det en eller annen som sier "søk i resten av forumet" eller noe slikt, altså da er det ingen vits i og ha noen kategorier åpne lengre for så og si alt er vel diskutert allerede? dessuten kan man jo bare "søke på google" etter hva man vil frem til..... Jeg trodde dette var til for at folk skulle ha en MULIGHET for og finne ut ting de lurte på med minst mulig "effort" (husker ikke hva det heter på norsk :oops: ) Jaha, dette betyr altså/poenget mitt er.......at man skal kunne spørre her siden det sikkert er noen som vet svaret slik at personen som lurer skal slippe og lete seg "halvt ihjel" for og finne ut noe fornuftig....... Greit at mangen ikke mener det samme men slik mener iallefall jeg det (kansje litt rotete sagt også men det får være) Til topic: Noe slikt du tenkte på? http://www.4u-servers.co.uk/site/index.cgi Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Slå opp i ei ordbok hvis du ikke veit hva det heter j/k Med mindre det er et totalt utdiskutert emne så er jeg helt enig med deg, folk bør kunne forvente iallfall hjelp til en hvis grad. I verste fall ingen replies. Har du tid til å henvise til en annen tråd så har du også tid til å gi et kjapt svar istedet. Og btw, jeg søkte etter dette selv, og fant ingen diskusjoner. Bare noen få tråder med rundt 3 til 5 replies. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Slå opp i ei ordbok hvis du ikke veit hva det heter j/k Er på skolen, men siden folk antaglig forstår hva jeg mener alikevel så bryr jeg meg ikke om og sjekke det opp før noen spør om hva det betyr Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 ON TOPIC: Finnes det slike tjenester i skandinavia ? Må ha lavest mulig ping. :smile: Er det stor interesse for å leie spillservere som brukere kan konfigurere via Webadmin e.l. ? Dyrt å leie slike servere ? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Det hadde vært en stor fordel om du sa fra om til hvilket spill du ønsker å leie server til. Er det snakk om CS kan jeg anbefale UDP.no. Lenke til kommentar
magh Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 www.gameserver.no fungerer også fint. HVIS det er snakk om CS/UT/NS. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 www.gameserver.no fungerer også fint. HVIS det er snakk om CS/UT/NS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå