Gå til innhold

Lenge lever Tiscali???

Anbefalte innlegg

Håper noen fra Tiscali leser dette!

Hva er det egentlig Tiscali holder på med? Dem har elendig kundeservice. Må ofte vente i timevis for å få svar på telefon. Satte ny personlig rekord i dag da. Kun 30 minutter. Mail har jeg enda ikke opplevd å få svar på. Hvorfor ansetter dem ikke flere personer på kundesupport? Det koster selvfølgelig penger, men dem trekker ikke akkurat kunder med den supporten dem tilbyr. Dem hadde fått flere kunder hvis dem hadde gitt bedre support. Nå er endelig ADSL tilgjenglig her jeg bor. Men å velge Tiscali er helt uaktuelt. Har også et inntrykk av veldig mange er misfornøyd med hastigheter på linjene sine.

Jeg har hatt problemer med å si opp mitt Maxi Surfer abonnement. Har sent brev, mailer og ringt, men ingenting har hjulpet. Men han jeg fikk tak i på kundesupport nettopp skulle fikse det sa han. Vi får se....! Får vel regninger i lange tider sånn jeg kan se på forumet at andre har hatt problemer med!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper noen fra Tiscali leser dette!

Hva er det egentlig Tiscali holder på med? Dem har elendig kundeservice. Må ofte vente i timevis for å få svar på telefon. Satte ny personlig rekord i dag da. Kun 30 minutter. Mail har jeg enda ikke opplevd å få svar på. Hvorfor ansetter dem ikke flere personer på kundesupport? Det koster selvfølgelig penger, men dem trekker ikke akkurat kunder med den supporten dem tilbyr. Dem hadde fått flere kunder hvis dem hadde gitt bedre support. Nå er endelig ADSL tilgjenglig her jeg bor. Men å velge Tiscali er helt uaktuelt. Har også et inntrykk av veldig mange er misfornøyd med hastigheter på linjene sine.

Jeg har hatt problemer med å si opp mitt Maxi Surfer abonnement. Har sent brev, mailer og ringt, men ingenting har hjulpet. Men han jeg fikk tak i på kundesupport nettopp skulle fikse det sa han. Vi får se....! Får vel regninger i lange tider sånn jeg kan se på forumet at andre har hatt problemer med!

Skal sende min oppsigelse pr. post i morgen. Har hatt adsl abonnement siden 19/2-03. Ikke en dag som det ikke har vært ett eller annet tull eller feil. Kundeservice sier du! Nei, man kan vel heller si mangel på kundeservice. Du sier at du fikk tak i en på kundesupport og han skulle fikse din oppsigelse. Jeg fikk mottsatt beskjed. Jeg måtte skrive en skriftelig oppsigelse. Har jo sendt brev tidligere til tiscali uten og få svar. Det kan jo bli spennende og se tid de stenger linja mi etter at de har mottatt oppsigelsen min. Betaling for den tiden jeg har hatt adsl kan de bare glømme.Fikk forresten regning fra dem idag. Den gjaldt for kun 14 dager. 224,46nok. Nei de er helt utrolige.

Lenke til kommentar

Jeg skulle få lov å si opp gjennom telefon fordi jeg hadde sendt brev tidligere osv. Han skulle som sakt ta det med en gang. Men har han gjort det NEI! Sender et nytt brev i dag, denne gangen med kopi til forbrukerrådet. Tiscali driver "ulovlig" virksomhet. Dem suger penger ut av folk. Fikk regning av dem i går for en måneds bruk.......men forfall samme dag. Det er heller ikke lov. Skal være 14 dager forfall!

Lenke til kommentar

ja fetteren min har adsl,har hatt det i ca en måned,bare rot hos dem han får ikke sjekka kontoen på nettet da han enda ikke har fått noe kunde nr og regninga har enda ikke kommet,og telefon support er helt jævelig må vente i halv time,nei er fornøyd med upc jeg telefon support er greit har maks venta i ti min og får i det minste svar når jeg skriver via nett. :smile:

Lenke til kommentar

Har sagt opp et abbonoment hos Tiscali 10-15 ganger i løpet av det siste halve året, både per telefon (flere ganger), mail, vanlig post.... Enten så svarer de ikke, ellers sier de at det er i orden, og så går det noen dagen og ny regning faller ned i postkassa. De er helt forferdelige. Har prøvd å bli kvitt maxi-surfer abbonomentet dems siden august....

Lenke til kommentar

De er ganske patetiske ja...

Jeg har Free Internet, og de skal liksom sende regning en gang i måneden. Det er lett for meg å betale 300kr i måneden, men når de smekker en regning på 1200kr for 4 måneder på en gang ned i postkassa mi, da blir det plutselig ikke så lett. Dette har skjedd flere ganger. Er glad for at jeg får ADSL snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...