Gjest lapp Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Møtte en jente på en fest for et par måneder siden og vi endte opp i senga mi. Gøy. Det gikk en uke og jeg fikk tak i nummeret hennes og inviterte henne med på kino. Etter det ble det middag en annen kveld og masse Skype (ganske gøy egentlig). Så var det nok en fest og det ble mye klining og hun havnet nok en gang i senga mi og det var egentlig bare perfekt for min del. Etter det har vi snakket mye på Skype og hatt et par filmkvelder (alltid jeg som har tatt initiativ), men ikke rotet med hverandre mens vi har vært edru. Vi er begge litt sjenerte:). Så en dag jeg var ute uten henneog ble litt full sendte jeg en del meldinger og jeg tror hun skjønte at jeg var interessert i henne. Var til og med innom henne den natta, men ble bare bortvist med et smil. Men uansett, på siste festen vi var på ble det ikke noe roting. Så sa jeg det til henne at jeg likte henne, men hun sa ikke det samme tilbake til meg. Jeg ble skikkelig deppa siden det er den første jenta på maaaange år jeg har blitt forelsket i. I mine øyne er vi perfekte for hverandre. Samme interesser, ler av det samme og ja.. mye mer. Så etter å ha sendt noen meldinger frem og tilbake sa hun at hun kanskje kunne bli forelsket i meg senere... Vi møtes på fest om en ukes tid. Det blir litt rart, og jeg vet jeg kommer til å flørte med henne, men burde jeg det? Er det over? Bør jeg gi opp? Har jeg sjanse? Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Hmmm Vel berre fortsett og flørt du Det er vel det einaste gode tipset eg kan komme med. Det har ikkje skada nokon så långt Lykke til mann! Endret 1. november 2008 av Efagimo Lenke til kommentar
Gjest lapp Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Takk for at du sier det! Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ville tro at du absolutt har en reell sjanse. Det er ikke vits i å gi opp, bare fortsett å flørte til det går...! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Så etter å ha sendt noen meldinger frem og tilbake sa hun at hun kanskje kunne bli forelsket i meg senere... Hva mener hun med senere? Synes absolutt ikke du burde gi opp. Men pass på at du ikke blir for pågående, slik at det er bare du som tar kontakt med henne, da dette kan ende med at hun mister interessen. Du får ellers ha lykke til:) Håper det ordner seg. Og, la oss høre hvordan det går. Lenke til kommentar
Gjest lapp Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Så etter å ha sendt noen meldinger frem og tilbake sa hun at hun kanskje kunne bli forelsket i meg senere... Hva mener hun med senere? Synes absolutt ikke du burde gi opp. Men pass på at du ikke blir for pågående, slik at det er bare du som tar kontakt med henne, da dette kan ende med at hun mister interessen. Du får ellers ha lykke til:) Håper det ordner seg. Og, la oss høre hvordan det går. Jeg vet ikke jeg heller egentlig. Hun sa bare jeg var en kul og morsom fyr, men at hun ikke likte meg på samme måte som jeg likte henne. Skal huske å skrive en oppdatering i tråden når det skjer noe =) Ellers takk for all støtte:). Og jeg får ikke redigert tittelen på denne tråden siden jeg er anonym. Lenke til kommentar
Gjest lapp Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Da gadd jeg ikke henne mer. Hun var visst litt interessert i en annen sa hun. Suger litt, men prøver å la være å bry meg ;D Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er ikke noen vits. Forelska er noe man bare er, det er ikke noe man blir "senere"! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Etter det har vi snakket mye på Skype og hatt et par filmkvelder (alltid jeg som har tatt initiativ), men ikke rotet med hverandre mens vi har vært edru. Vi er begge litt sjenerte:). Her ligger jo problemet. Istedenfor å naile henne i påvirka tilstand, to ganger på rad, hvorfor tar du ikke initiativet neste gang det blir filmkveld at du roter med henne som du kaller det. I EDRU tilstand sefølgelig. Så vet hun et du er noe å satse på å ikke en fyr som kun slår til med alkohol i blodet. EDIT: Sorry mate, så ikke ditt siste innleg. Synd. Endret 5. november 2008 av Wooho Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du er hjertlig velkommen i Whine-klubben min Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Etter det har vi snakket mye på Skype og hatt et par filmkvelder (alltid jeg som har tatt initiativ), men ikke rotet med hverandre mens vi har vært edru. Vi er begge litt sjenerte:). Her ligger jo problemet. Istedenfor å naile henne i påvirka tilstand, to ganger på rad, hvorfor tar du ikke initiativet neste gang det blir filmkveld at du roter med henne som du kaller det. I EDRU tilstand sefølgelig. Så vet hun et du er noe å satse på å ikke en fyr som kun slår til med alkohol i blodet. EDIT: Sorry mate, så ikke ditt siste innleg. Synd. Signed! Du må tørre å være frempå i edru tilstand også. ALLE klarer det i fylla Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 hmm, du kan jo kanskje playe litt cool. ikke vær overinteressert Lenke til kommentar
svampie Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tror ikke du har en sjanse ass. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 NeI AzZ. Men til å være litt mer seriøs: Go for it, flørt og sjekk hva som skjer videre, bare ikke virk desperet, ta ting som det kommer. Prøv å finn på noe med ho i løpet av uka, og who knows. Kanskje følelsene hennes kommer etterhvert? Lykke til! Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fortsett å flørte, men hvis hun fortsatt er med på flørtingen, men ikke vil ha noen forpliktelser så bare leker hun med deg. Og det er vel noe du helst vil unngå hvis du faktisk har følelser for henne. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så etter å ha sendt noen meldinger frem og tilbake sa hun at hun kanskje kunne bli forelsket i meg senere... Denne setningen kan oversettes til enten: a) Du er i vennefella b) Hun kan godt fortsette å pule deg, men ikke faen om du noen gang vil få lov å kalle deg kjæresten hennes. (Mao, hun venter på noen bedre). Uansett. Du er føkked. Finn heller noen andre å bruke tiden på. Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da gadd jeg ikke henne mer. Hun var visst litt interessert i en annen sa hun. Suger litt, men prøver å la være å bry meg ;D Jo bry deg.. Gutter skal vise litt følelser:( (ikke for henne altså) Jeg synes du burde fortsette å omgås henne om du virkelig er interessert og begynner å få følelser for henne.. På den festen så kan du snakke med henne osv.. Noen forelskelser skjer faktisk over litt tid.. Man må bli ordentlig kjent.. Dere hoppet jo rett i bingen.. Kanskje hun ble litt skremt av det.. Fordi det begynte slik.. Men prøv å få kontakt med henne og gå rolig frem. Ikke gi opp.. (av og til) Men ikke vent lengre enn noen mnd på at hun skal være med deg osv.. Det blir bare creapy!! Å fortsette å sende mld osv flere år etterpå.. (ja det finnes faktisk noen sånne gutter.........) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå