Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hei! Hvaslags krefter er det i Photoshop? er det noen eksempler på ting du kan gjøre med bildet. (da mener jeg ikke ferdige resultater) Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 http://www.adobe.com/products/photoshop/ph...es/?view=topnew Har selv Adobe Photoshop CS4 Extended Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Akkurat de svarene jeg ville ha! Tusen takk! Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 må ha CS 4 ass:D Lenke til kommentar
emero Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 et par av mine absolutt favorittfuksjoner er mulighet for dodge/burn UTEN fargeendringer, og curves justeringer ved å finne stedet du vil endre -i bilder- og dra i det som du vil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har kun funnet ut av reparerings-funksjonen, men jeg får ikke til andre fansy effekter. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Prøvd Content-Aware Scaling? Funker det bra? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Content-aware-scaling funker bra i enkelte tilfeller. det som skal krympes må være veldig heterogent for å få et bra resultat med store endringer. For små justeringer fungerer det flott. Edit: Selv liker jeg veldig godt adjustments panel(legge til justerings lag), nå vet jeg ikke om det var også med i CS3.. Endret 7. november 2008 av nbmofo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Høres gøy ut! Hvordan funker dette, og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Edit: Selv liker jeg veldig godt adjustments panel(legge til justerings lag), nå vet jeg ikke om det var også med i CS3.. Var adjustment layer i CS3 men ikke i like stor grad. Lenke til kommentar
arela Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Litt på siden: Hvordan funker lisensen på C4? Jeg ville gjerne hatt den på 2 PC'er dersom jeg kjøper den. Er det USB dongle, eller registreres den mot hardware? Lenke til kommentar
Teza Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Litt på siden: Hvordan funker lisensen på C4?Jeg ville gjerne hatt den på 2 PC'er dersom jeg kjøper den. Er det USB dongle, eller registreres den mot hardware? Du kan bruke den på så mange pc'er du ønsker. Du må bare deaktivere lisensnøkkelen på maskinen du flytter fra, og aktivere på den pc'en du flytter til. Lenke til kommentar
arela Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Takker - aktivering/deaktivering gjør du da ved å logge deg på hos Adobe formoder jeg. Så dersom jeg drar på hytta og har glemt å deaktivere lisensen på hjemme-PC'en, får jeg trøbbel med å logge inn på PC nr 2 da, eller kan jeg kople meg opp på den for å ordne opp lisensen? Grunnen til at jeg spør er at jeg nå bruker Capture NX2, og den kan jeg fritt bruke på 2 PC'er. Jeg ser at det er flere muligheter (savner bl.a layer i NX2) i Photoshop, så vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Haha.... glem det... Endret 8. november 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Teza Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Takker - aktivering/deaktivering gjør du da ved å logge deg på hos Adobe formoder jeg. Dette gjør du i Photoshop (Menyvalg "Help" og "Deactivate") Lenke til kommentar
sentence Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 et par av mine absolutt favorittfuksjoner er mulighet for dodge/burn UTEN fargeendringer, og curves justeringer ved å finne stedet du vil endre -i bilder- og dra i det som du vil. Dette kan du strengt talt gjøre i andre og langt billigere programmer også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå