Gå til innhold

Bk:Skygge av alder

Inc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget bra. Flott komposisjon. Har sett en tendens i bilder med sånn vanishing point, at blikket dras mot noe helt annet, eller at det er helt tomt i midten og det ikke er noe å feste blikket på. Her fungerer det tipp topp. Øynene dras oppover i bildet og blikket fester seg på gutten(?, iallefall ungen) i midten.

Fin bruk av silhuetter, lys og skygge. Alt i alt et av de bedre bildene på BK den siste tiden. Vil tippe dette er tatt på høylys dag, og da er det morsomt hvordan du har klart å få det til å se ut som at de er på vei hjem fra fotballbanen etter en lang dag når kveldsmørket har gjort sitt inntog.

Lenke til kommentar
Det var uventet god kritikk :)

Det blir gjerne det når du får til et blinkskudd :)

Har ingen store innvendinger selv; tror ikke jeg hadde klart det noe bedre. Det eneste kan være at fokuspunktet er litt feil; asfalten i forgrunnen er vel skarp og detaljert. Men det er flisespikkeri.

Tom

Lenke til kommentar

Det at fokus ligger hvor det ligger la jeg egentlig ikke merke til, men når du sier det, så synes jeg egentlig bare det hjelper på stemningen. At personene kanskje ikke er helt i fokus synes jeg faktisk bare gjør sitt til å sette sitt "nå er dagen over"-stemning på bildet. Men om fokus hadde vært spot on på personene, så er det ikke noe sikkert denne følelsen hadde forsvunnet heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...