dahwan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Satt i skjermkortet på min nye PC. Skulle putte i strøm på skjermkortet, men jeg fant ikke kabler som passet. Det er 8 hull i kontakten på kortet, men jeg har ikke noe slikt på strømforskyninga mi. Jeg har 2x4pin though. Jeg lurte på om det fantes noen slags omformer (2 x 4pin = 8pin) så jeg slipper å bytte strømforskyninga (som er en lang og kjedelig prosess) Takk på forhånd Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Hvilken strømforsyning har du? Det finnes omformere ja, men det gir dårligere ytelse (ifølge XFX sin brosjyre som fulgte med mitt 260GTX).... Jeg har Corsair 750W, den har mange 8 pins.. Egentlig 6 pins, men en slags ekstra 2 pin ved siden av De til høyre der Vet ikke om du har sånne EDIT: Tror det skal funke (om det er plass nok) å ta fire pins fra hver kontakt (evt. 6+2) Endret 1. november 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Har en Antec BasiqPower 350W som ikke har noen 6+2pin kontakter. Jeg skal levere den tilbake med angrefristen, men trenger å vite hva den 6+2 kontakten heter, så jeg vet hva jeg skal lete etter. Takk på forhånd Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 VEEENT en halv. Fant en omformer i pakka som gjorde om fra en av de store fire pins brede kontaktene til en 6 pins kontakt som jeg fikk pressa inn i skjermkortet. Trodde alt var <3 til jeg fant ut at skjermkortet står i veien for en av SATA tilkoblingene x| Hva kan jeg gjøre? Jeg har tatt ut skjermkortet, puttet i kabelen og satt skjermkortet ned igjen (for å sjekke om det ble plass) men jeg får ikke trykt skjermkortet 1/10 av veien ned i slotten engang før SATA kabelen er på brekkepunktet. Har noen noen idèer om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Få tak i en S-ATA-kabel med vinklet kontakt, så løser det seg nok Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Ville en slik passet? For den ser fortsatt for høy ut. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Denne ser ut som den passer. Kjøper meg en slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå