molna Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har spilt 10 kamper til nå Lå på 70.-plass sist jeg sjekket... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Er det noe kult eller? Andre som spiller? Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Du har altså ikke prøvd det...? Selvsagt er det mange som spiller. Ikke ofte så bra spill er helt gratis HighScores osv ligger på http://games.macrospace.com/cannonsme/ Lenke til kommentar
Magz Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Funker det spillet på t720? noen som vet Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Nei, har ikke prøvd det enda. Får kanskje laste ned nå da =) Tror t720 er støttet ja... Ingen andre som spiller? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Du har altså ikke prøvd det...? Selvsagt er det mange som spiller. Ikke ofte så bra spill er helt gratis HighScores osv ligger på http://games.macrospace.com/cannonsme/ Er det gratis??? :o Hvor laster jeg det ned? Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Svaret ligger jo i quoten din Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Svaret ligger jo i quoten din Ja, jeg så det etterpå.. :oops: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Dritbra! ingenting er så kult som kanon spill... *laste ned* Lenke til kommentar
andm Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg spiller det, men det går veldig treigt... Også er det sjelden det er mange spill hostet opp... Men det er gøy... Er det noen som vet hvor mange kb's programmet gjennomsnittlig laste ned? (GPRS) Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Er det noen som vet hvor mange kb's programmet gjennomsnittlig laste ned? (GPRS) Det kan du jo sjekke på mobilen din. Nullstill før du starter et spill og sjekk hvor mange Kb du har lastet ned etter et spill. Ingen bør spille slike spill uten å bruke GPRS... Lenke til kommentar
Magz Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 jeg fikk lastet det ned på min t720 men når jeg skal registrere meg så tar det så jævlig lang tid og den stopper opp. har telenor, kan det være det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå