Gå til innhold

For poesi-interesserte - min nye bok

Anbefalte innlegg

Beklager hvis dette likner for mye på reklame i forhold til forumets formål:

Jeg har nylig publisert min andre bok, en dikt- novelle- og bildesamling med tittelen "På lengselens gåtefulle vei", og er ute etter tips til hvordan man kan gjøre dette kjent på ukonvensjonelle måter (f.eks. via ulike nettsider). Det kan være tungt å nå fram i bokhandel-jungelen når man er ny som forfatter. I tillegg er jeg naturligvis interessert i konstruktive tilbakemeldinger på innholdet fra eventuelle lesere.

"På lengselens gåtefulle vei" er min første hovedsaklig skjønnlitterære bok. Det er en utgivelse som omhandler livets store spørsmål - slike som uvergelig kommer når man tenker på den lille, blå planeten vår, som suser av gårde gjennom verdensrommet. Hva er et menneske? Hva er egentlig verden? Finnes det en dypere mening med livet? Er det mulig å tro på det guddommelige i vår moderne, ofte kaotiske tilværelse?

Noe av det som gjør denne boken uvanlig er at den kombinerer dikt og prosa med fotografier i farger og i svart-hvitt, tatt av forfatteren. Dessuten er noen av diktene skrevet på engelsk, som er mitt "andre morsmål". Hva innholdet angår er den kanskje noe uvanlig ved at den berører kontroversielle temaer som død, religion og tro.

Boken kan bestilles i alle bokhandler som har tilgang til Bokdatabasen og/eller Forlagsentralens distribusjonsordning. Hvis det finnes noen nysgjerrige sjeler der ute som etter å ha lest dette føler seg kallet til å hjelpe, så er selv bare et spørsmål etter boken i bokhandelen en støtte - slike henvendelser bidrar til å gjøre betjeningen oppmerksom på bøker som ellers kanskje blir oversett.

Interesserte kan finne mer info her: http://www.schilvold.com/bok_lengsel_vei_d...foto_sider.html

Samt her: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...2924&rom=MP

Med vennlig hilsen

Edmund Schilvold

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...