morgan_kane Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Her skal du skrive nicket ditt med øyet, jeg starter. mnmnjjioko AUUUU!! Prøv du. Det gjør ondt så det er ikke for pingler. husk å tørk av tastaturet hvis du har deltatt i denne tråden Lignende leker: bakhodet. Penis. Nesa. Hælen. Albuen. EDIT: glemte regel, Regel 1: øyet må være åpent. Endret 1. november 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
tommber Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 767777777yxn0p+ 6u7yhj4t5r Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 bhbh o00oe3 Det ble øyenbrynet, har dessverre ikke øynene på stilk. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 du fikk vel øye på tastaturer elsker tørre vitser Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvem faen har øyene så langt ute fra skallen at den klarer å treffe en tast? For meg trykka huet mitt ned halvparten av tastaturet... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvem faen har øyene så langt ute fra skallen at den klarer å treffe en tast? For meg trykka huet mitt ned halvparten av tastaturet... Samme her. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 v jk.p,ågcrtf haha ingen av bokstavene er i nicket mitt en gang Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Og da stenger vi alle disse "Skriv nicket ditt med x"-trådene, da Lekeplassens førsteside er i ferd med å flomme over av dem. LITT kvalitet kan vi vel ha på trådene her inne også? Eventuelt kan en eller annen lage en tråd der man skal skrive nicket sitt med diverse kroppsdeler, for eksempel liste opp aktuelle kroppsdeler i første innlegg, også kan deltakerne komme med forslag underveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg