ole_marius Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 lurer bare på om jeg skal oppdatere til den nye ubuntu eller om jeg skal vente noen måneder til de har fikset noen små ting først Lenke til kommentar
olear Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvis det du har i dag fungerer, vent Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 lurer også på om flash i firefox er mere stabilt enn 8.4, og er problemet med lyden forsvinner om du kjører lyd i firefox, amsn og et musikkprogram borte? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ingen grunn til å tro at flash skal være noe bedre i 8.10 enn 8.04. Men det siste kan jo hende. Det finnes dog sikkert en fiks til det systemet du har nå også. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 holder på å oppdaterer, kanskje flash blir bedre, kanskje ikke Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg oppgraderte til 8.10 igår og ser hittil bare en ting som funket før, men ikke nå; og det er Wiimote som mus. Det er en pakke som ikke funker i 8.10. Men det er absolutt ingen grønn til å gå tilbake igjen Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 og hva gjør denne wiimote? btw... oppe på den øverste panelet. hvordan andrer jeg det tilbake til 8.4? likte ikke at jeg skulle trykke ved siden av navnet mitt, var bedre at logg ut/inn var plassert helt i høyre hjørnet Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 og hva gjør denne wiimote? Wiimote er håndkontrollen til konsollen Nintendo Wii. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 lurer også på om flash i firefox er mere stabilt enn 8.4, og er problemet med lyden forsvinner om du kjører lyd i firefox, amsn og et musikkprogram borte? Flash er utvilsomt mer stabilt på min EEE med Ubuntu 8.04 enn på min stasjonære med Ubuntu 8.10. På 8.10 fryser nettleseren ofte etter besøk på Youtube. Samt at Fronter ikke fungerer. Lyden forsvant ofte i 8.10 for noen uker siden, men mener bestemt det har blitt bedre etter en oppdatering som kom før den endelige utgivelsen. Om det er helt bra eller ikke vet jeg ikke enda. Lenke til kommentar
ways Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 har oppgradert 3 maskiner, 2 av dem mine egne. 8.10 fungerer veldig greit, men oppdager noe rar oppførsel på en av maskinene. wlan er blitt litt mindre stabil der, og gnome-do er ikke helt seg selv. så det er sikkert greit å vente litt hvis ting fungerer greit på eldre system. men om du har problemer med flash (hvem har ikke det?) eller hvile, så bør du oppgradere. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har oppgradert mine 3 ubuntu maskiner til 8.10 og har ikke hatt problemer hittil Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 eneste problemet jeg har til nå er at firefox automatisk går til full skjermmodus når jeg åpner den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå