fakead98 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 hei! Jeg er litt stuck med en tabbed web browser jeg driver med i java# Har en "new tab" knapp som skal lage en ny fane med en ferdig web browser med et panel nedenfor. Nybegynner stuff Sorry er veldig syk klarer ikke og konsentrere meg skikkelig... Lenke til kommentar
___ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 hei! Jeg er litt stuck med en tabbed web browser jeg driver med i java# Har en "new tab" knapp som skal lage en ny fane med en ferdig web browser med et panel nedenfor. Nybegynner stuff Sorry er veldig syk klarer ikke og konsentrere meg skikkelig... Dette er et typisk eksempel på en melding som ingen (utenom meg) gidder å svare på. 0 poeng til deg. Bedre lykke neste gang, og da kan du jo prøve følgende: 1. Prøve å beskrive problemet så nøyaktig som mulig 2. Vis oss hvordan du har tenkt, kom gjerne med noen kodesnutter Werner Lenke til kommentar
fakead98 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 hei! Jeg er litt stuck med en tabbed web browser jeg driver med i java# Har en "new tab" knapp som skal lage en ny fane med en ferdig web browser med et panel nedenfor. Nybegynner stuff Sorry er veldig syk klarer ikke og konsentrere meg skikkelig... Dette er et typisk eksempel på en melding som ingen (utenom meg) gidder å svare på. 0 poeng til deg. Bedre lykke neste gang, og da kan du jo prøve følgende: 1. Prøve å beskrive problemet så nøyaktig som mulig 2. Vis oss hvordan du har tenkt, kom gjerne med noen kodesnutter Werner Oi var det så gale Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Antall svar forklarer det meste, og, nei, det var faktisk verre. 1. Vi bryr oss ikke om du er syk 2. Hvis ikke du klarer konsentrere deg, hvorfor skal vi? 3. Hva er egentlig problemet? 4. Hva får du ikke til? 5. Nybegynner stuff? That goes without saying, ellers hadde du ikke spurt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå