Gainwardrobe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Æsj... Skjermen er som sagt Viewsonic 26". Hardware.no testet og ga den konge karakter: http://www.hardware.no/artikler/viewsonic_vp2650wb/56165 Etter jeg leste denne ble jeg helt forelsket. Uansett, nå 2 dager med skjermen kan jeg si at den er RÅ! Syyykt bra bilde, en fryd å spille og se film med. MEN den har 3 pixel feil, to grønne og en hvit som stikker ganske godt ut i mørke scener i spill og film. Dette suger, spesielt når jeg vet hvor de er så glir øyenene mine bort til dem hver gang det blir ett mørkt bilde og jeg dør litt inni meg... Så det jeg lurte på var hvor mange pixelfeil er minimum for at du kan sende skjermen tilbake for en ny? Skjermen er kjøpt fra netshop.no (konge butikk btw, rask levering! ) Edit: Før noen foreslår det, JA jeg har prøvd med sånne "unstuck" programmer som flasher masse farger fort. Pixelene er der etter flere forsøk... Endret 1. november 2008 av Gainwardrobe Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har du prøvd å massere/klemme bort pixelene? Bruk en microfiber klut og prøv å presse de pixelene med feil utav skjermen. Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 JA det har jeg også prøvd uten resultater. Noen som har peil på hvor mange pixel feil det må være for at du kan kreve ny skjerm? Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Her har du garantiene dems, bla litt nedover, der står det om pixel-garanti. Slik som jegh ar forstått, så er det større sjangs for å få en ny skjerm, hvis det er lyse pixler, eller hvis de er nærme midten. Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Den ene er nesten helt intill kanten (2cm fra), de andre to er ganske nærme midten. En rett over midten, den andre rett under midten... Tar og ringer Netshop på Mandag og hører hva de sier jeg. Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Er nok lurest det ja Får håpe du er heldig og får ny skjerm da... Endret 2. november 2008 av leo123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå