levlex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fire koreanske konsepter du garantert ikke kunne forestilt deg. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Et noe mer jordnært konsept er Easter Moai, som ifølge Pantech skal gjenspeile den "mangfoldige menneskenaturen" haha!! Denne var nesten bedre enn "Rock solid - heart touching". Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tjah, for min del, så tror jeg faktisk at jeg kunne tenkt meg Coralliform Wate den synes jeg var stilig Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Et noe mer jordnært konsept er Easter Moai, som ifølge Pantech skal gjenspeile den "mangfoldige menneskenaturen" haha!! Denne var nesten bedre enn "Rock solid - heart touching". Og hva i all verden er galt med det slagordet? :-) Blir som når Datsun skulle oversette en instruksjonsbok til engelsk, der de skulle skrive hvordan man setter på håndbrekket: "Cement the driver's hand to the handle"... Endret 2. november 2008 av Spirograf Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg synes bare det skal ekstremt, ekstremt mye til før et pc-produkt er "heart touching". Jeg tror nok det låter mye bedre på koreansk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fra konseptmodeller av noen studenter til fremtidens mobiler blir vel en litt drøy påstand fra amobil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg