gamerman Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Hei Har planer om å kjøpe nye høyttaler til min mor. Hun har i dag et ganske bra anlegg og høyttalerene som skal byttes ut er av typen: Phillips F9216 (power: 25w, musikk: 40w) Jeg har sett litt på hifiklubben og har funnet disse: Argon 6240 Hvordan er disse iforhold til de nåværende høytalerne? Kan dere anbefalle noen bedre til en gunstig pris? Takker for svar på forhånd Endret 1. november 2008 av gamerman Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvilken forsterker har din mor fra før? Vekt? Strømforbruk? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Hvilken forsterker har din mor fra før? Vekt? Strømforbruk? Selve spillerern er en Sony CDP 295 og forsterkeren er en JVC A-X2 (Super A) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg tror Dynavoice F6 kan spille vel så bra som Argon 6240. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg tror Dynavoice F6 kan spille vel så bra som Argon 6240. Ok, men spørsmålet er om de er bedre en de nåværende høytalerne fra Phillips ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Bare så folk ta det med i vurderingen så yter forsterkeren 2x40watt i 8ohm 0.007% THD. Jeg kan anbefale Tannoy Fusion 3. Ellers så er nok ikke F6 noe dumt valg. Men hva med brukt? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Bare så folk ta det med i vurderingen så yter forsterkeren 2x40watt i 8ohm 0.007% THD.Jeg kan anbefale Tannoy Fusion 3. Ellers så er nok ikke F6 noe dumt valg. Men hva med brukt? Igjen så er kravet at de må være bedre en de nåværende høytalerne Brukt kan gå men helst nye Endret 3. november 2008 av gamerman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg fant egentlig ikke så veldig mye om høyttalerne dine når jeg søkte. Hva med en direktelink eller bilde? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg fant egentlig ikke så veldig mye om høyttalerne dine når jeg søkte. Hva med en direktelink eller bilde? De er ganske gamle, men sier dette deg noe? power: 25w, musikk: 40w? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Det sier meg at de forslagene som er kommet er veldig mye bedre. Endret 3. november 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå