hahahuldra Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Det begynte i natt da pcn pluttselig fryste seg når jeg spilte wow, så jeg kunne ikke gjøre annet enn å restarte pcn. det har skjedd flere ganger, og etterhvert gitt seg av en eller annen grunn.,men så når jeg startet pcn igjen som vanlig etter at den fryste kom det rare farger på xp loadingbaren og skjermen ble svart og av/på knappen blinker, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. går ikke ann å starte Pcen utenat skjermen blir svart. til informasjon som kan være nytting så har jeg Nvidia Geforce 6800 kjøpte ny skjerm for ikke lenge siden, en "22" Samsung har hørt at jeg kan gå i sikkerhetsmodus men jeg finner det ikke. Det kommer ikke opp noe F8 i oppstart bare F2 for bios og F12 for booting, F12 så er det ikke noe alternativ for sikkerhetsmodus eller "safe mode" så hvor finner jeg det? Har en liten anelse om det det kan være noe med skjermkortet i og med at det kommer merklige farger. Håper på rask og god respons. Endret 1. november 2008 av hahahuldra Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ikke mulig å si slik,, men har du et annet skjermkort du kan starte maskinen med? kanskje tilogmed et som har vært innebygd fra før av? Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 har hørt at jeg kan gå i sikkerhetsmodus men jeg finner det ikke.Det kommer ikke opp noe F8 i oppstart bare F2 for bios og F12 for booting, F12 så er det ikke noe alternativ for sikkerhetsmodus eller "safe mode" så hvor finner jeg det? du skal ikke tryke F8 i opp start rett før windows logen kommer opp(loding til win) så trykker du F8. eg pleier å trykke F8 rett etter der at det står F2 og F12 på skjarmen så holder eg inne F8 hopper det hjelper. pc blås pc for støv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå