kaninkoker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skal kjøpe meg et nytt headset hovedsakelig til gaming ( har andre haedset til musikk,film etc. ) har noen kriterer jeg vil at headsetet skal matche : - God lyd - God isolasjon - Må ha mic - God komfort ( ikke presse på ørene ) - Ikke over 1000 kr Har hørt at icemat siberia skal være rimelig bra.. stemmer dette? Takk for svar ! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 er i samme situasjon... Men vil ikke ha siberia pga clip-on mic og heller ikke 5H siden jeg har hatt 3-4 stk av de (de blir lett ødelagt)... anyone? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sjekk Sennheiser sine. Har forstsatt ikke hørt noe negativit om de. Vanligvis overlegne på lydkvalitet Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 har sennheiser hd 25 fra før av og de er drit fine til musikk men , er keen på et til bare gaming som har mic innebygd har sett på sennheiser pc 350 pro , razer barracuda og en del andre.... har nesten lyst til og gå for sennheiserne...., noen som kan ambefale disse? pga ganske høy pris Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hvis du allerede har et fra Sennheiser fra før burde det ikke være noen tvil... Sjekk de andre trådene om gaming headset så ser du mye positivt om det LINK Endret 2. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå