Arsenal89 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som vet om de opptrer på senkveld? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Du klager på at skiva er for monoton tidligere i tråden, men i denne posten sier du at Satyricon vanligvis er bra? Ergo; du liker Now, Diabolical. Ergo: Jeg er kritisk. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hva var det med denne Senkveld-opptredenen? Glemte å se på, var det noe stas? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Etter hva jeg forstå var kun Satyr gjest, men ingen opptreden!? Selv kunne jeg hvert fall ikke se noen. Så, nei det var ikke noe særlig stas. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg synes albumet er temmelig bra. Latterlig mye bedre enn "Now, Diabolical". Når det skal sies så er det jo ikke det hardeste og feteste av metall-sjangeren, men det er vel derfor de er så kommersielt vellykkede. Så forresten Satyricon live sist helg. De lager et bra sceneshow, det skal de ha, selvom Satyr greit kan droppe det "heiarop"-opplegget sitt, hvis noen forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Age Of Nero er helt klart beder enn forgje plata now diabolical, men det er ikkje så vanskelig akuratt. men fremdeles blir det for tamt. fortsatt de første platane av satyricon som spilles her, Dark Medieval Times, The Shadowthrone og nemesis divina. herlige plater. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Synes dere de har forandret seg mye i musikalskstil? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er vel et visst sprang fra den pompøse metal-sviska Mother North til det korthogde rockuttrykket Satyricon kultiverer nåtildags, ja. Selv har jeg egentlig mest sansen for den nye retningen, men skulle ønske de gjennomførte en smule bedre. Det er ingenting i veien med de tekniske ferdighetene, men det er ikke nok å spille tight for å lage god musikk. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Satyricon kunne gjerne spilt køntri for min del, problemet er ene og alene låtene. Kjedelige låter er kjedelige låter, uansett sjanger og stil. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Det er ingenting i veien med de tekniske ferdighetene, men det er ikke nok å spille tight for å lage god musikk. Sant nok, et godt eksempel på det er bandet DragonForce Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er ingenting i veien med de tekniske ferdighetene, men det er ikke nok å spille tight for å lage god musikk. Sant nok, et godt eksempel på det er bandet DragonForce haha :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå