svinepelz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har ikke Joey Jordison spilt live med Satyricon i USA? De er vel kompiser eller noe, så det hadde overrasket meg om han gikk uten å se Slipknot. Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja hørte noe rykter om det. Tror Frost har noe snusk på rullebladet så han kan ikke dra til USA Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja. Ikke spesielt uvanlig er det heller. Opeth sleit også med å slippe inn for noen år siden (da jeg hadde planlagt å se de, yessda). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja hørte noe rykter om det. Tror Frost har noe snusk på rullebladet så han kan ikke dra til USA Ikke nå lenger. Blir USA-turne på Satyricon MED Frost denne gangen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Fant ikke videoen morsom. Mulig du så noe jeg ikke ser? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg liker Black Crow..., det er rett og slett en veldig fengende metal-låt. Resten av plata er sånn passe, skal gi den litt mer tid før jeg setter den i bås Så får vi se hva Satyr & co har å by på idag. Jeg skal se dem live i Stavanger i kveld. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Ville ikke brukt ordet "fengene", heller monoton og kjedelig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Eh? Fra den kanten? Endret 12. november 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Ikke la oss begynne igjen nå Lycantrophe, jeg vet du ikke liker Hatebreed Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hver sin smak. Konserten i går var uansett knallbra. Men mr. Wongraven & co er ikke særlig black metal på scenen. Masse hoiing, klapping og skryting av publikum. Dessuten hadde alle matchende dyre (så i hvertfall sånn ut) skjorter og bukser. Norges mest velkledde metallband. Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, så de på Hove. Selv om det ikke er så mye black metal lenger så fenger det fortsatt jævelig bra på konsert. Digger forresten nye håret til Satyr, kult med noe annet enn standar langt hår Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Fant ikke videoen morsom. Mulig du så noe jeg ikke ser? Meget mulig det er du som ikke ser i det hele tatt. Endret 13. november 2008 av King_P Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg fant den komisk, men ikke morsom. Men fint at du tydelig gjorde dette Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 komisk komisk a2 1 morsom, lattervekkende et k- opptrinn / ha en k- virkning / se k- ut / hans ærbødighet for sjefen virker k- 2 som gjelder komikk, komedie et k- teaterstykke Hurra for deg. Lenke til kommentar
yeoman Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg synes den nye skiva er knallbra. Jeg likte også den forrige skiva veldig godt. Commando, The wolfpack, black crown og last man standing er mine favoritter. Så de på folken i går og det var en knallbra opplevelse. Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg undres litt over hvor mange som kommer til å få seg en god latter av Satyrs opptreden på Senkveld. Selv kan jeg ikke hjelpe for det, men jeg knekker sammen hver gang jeg ser reklamen på tv; hva skjer med det antrekket lzm???! Har Satyr stylist, eller burde han skaffe zeg en? Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har ikke hørt det enda, men hadde planer om å se dem på Samfundet imårrakveld, men det blir det ikke noe av, dessverre. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Jeg undres litt over hvor mange som kommer til å få seg en god latter av Satyrs opptreden på Senkveld. Vel han kommer kveld Bare og låse døra og lukke gardinene for dette blir skummelt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja, den helt jævlig, vanligvis er det bra, men ikke her! Hehe. Vi skal ikke overdrive litt mer da? Du klager på at skiva er for monoton tidligere i tråden, men i denne posten sier du at Satyricon vanligvis er bra? Ergo; du liker Now, Diabolical. Som muligens er den mest monotone metalskiven jeg har hørt. Alle sangene ligner jo på hverandre.... The Age of Nero har jeg hørt på noen ganger, og den hadde noen gromme låter, som f.eks The Wolfpack. Og den er mye mer "black" enn forgjengeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå