Gå til innhold

Tips til jeans (for gutt, ja)


E_S

Anbefalte innlegg

Trenger noen gode tips her før jeg skal ut og handle.. ;)

 

Skal da ha et par jeans av et eller annet slag, fortrinnsvis mørk blå av et eller annet slag. Er ikke alltid lett å finne noe som ser sånn noenlunde ut på meg, da jeg har bein som tømmerstokker og en viss "traktor-kroppsbygning" selv om jeg absolutt ikke er feit. Er 187 høy. Veldig mye av bukser ser enten rart ut over rumpa eller blir alt for baggy, det beste jeg faktisk har i passform er nesten Forsvarets arbeidsuniform, men den går jeg jo ikke i annet enn på jobb. ;) Vil helst ha noe som sitter *bra*, ikke trangt og ikke baggy. Min stil ellers er ganske normal, om noe kan kalles normalt. :) Ihvertfall den ganske typiske med t-skjorte og/eller hettejakke eller lignende. :) Prisklasse: Litt over Cubus-kvalitet, men ikke noe sånn 2000-kronersopplegg heller.

 

Noen gode tips? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger noen gode tips her før jeg skal ut og handle.. ;)

 

Skal da ha et par jeans av et eller annet slag, fortrinnsvis mørk blå av et eller annet slag. Er ikke alltid lett å finne noe som ser sånn noenlunde ut på meg, da jeg har bein som tømmerstokker og en viss "traktor-kroppsbygning" selv om jeg absolutt ikke er feit. Er 187 høy. Veldig mye av bukser ser enten rart ut over rumpa eller blir alt for baggy, det beste jeg faktisk har i passform er nesten Forsvarets arbeidsuniform, men den går jeg jo ikke i annet enn på jobb. ;) Vil helst ha noe som sitter *bra*, ikke trangt og ikke baggy. Min stil ellers er ganske normal, om noe kan kalles normalt. :) Ihvertfall den ganske typiske med t-skjorte og/eller hettejakke eller lignende. :) Prisklasse: Litt over Cubus-kvalitet, men ikke noe sånn 2000-kronersopplegg heller.

 

Noen gode tips? ;)

 

Jeansproblemet høres kjent ut. Har kjøpt meg DrDenim, ikke veldig baggy, ikke tight. Litt "loose", perfekt for tømmerstokkbein. Synes DrDenim har meget bra jeans og chinos til hyggelig pris. Denne er kun 599,- Finnes på JeansLab eller på nett:shoppingmall.no

post-175481-1225700180_thumb.jpg

Endret av gategutt
Lenke til kommentar

Carlings har generelt mye bra jeans etter min smak. Bare passer på å holde meg unna "Slim fit" opplegget. Det er noe jeg ikke klarer å gå i. Men kjøpte meg et par bukser her om dagen der, og knallforøyd, spipper å ha den tighte fotenden, liker å ha litt ekstra stoff der nede, samtidig som jeg synes de sitter bra. Noen er prisen rundt 1000 kr på, men du klarer å få de rimligere hvis du leter litt, men 1000 kr for en knalltøff bukse klarer jeg å unne meg, de varer jo så og si evig:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...