Gjest Er småforelska Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er akuratt begynt å gå ut med en fyr .. Begge liker å være i skog og mark, og diverse... Kunne trengt et par tips om hvor jeg tar han med ut hen ca ettermidagstider og ut over kveldene i helger eller vanlige ukedager... Vi bytter litt på å bestemme hva vi skal finne på. Kan jo begynne med at vi har vært på: Bowling.... Biljard.... Fjelltur.... Kino... Biltur.... har siden planer om å utfordre han med en skitur og en tur på skøytebane og diverse. Har noen noe forslag? (Husk at det er vinterstid) Pris betyr også noe.. da økonomien ikke er bra hehe.. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hadde jeg vært han så hadde det egentlig ikke spillt så veldig stor rolle hva jeg ble invitert på, det viktigste hadde vært at vi hadde fått vært sammen og det at du viser interesse ved å be meg ut på noe. Kino er jo alltid en klassiker Der er det jo rom for kosing og , eller rett og slett en kveld på byen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) man MÅ ikk gjøre noe . filmkveld med hjemmelaget mat er en favoritt her iaffal sjansen er ekstremt stor for at han har mye mer lyst til å være med deg enn å gjøre alt det andre i tillegg . Endret 1. november 2008 av Henrik2k Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 strippeklubb eller fotballkveld med øl og deg toppløs er jo et forslag Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Så lenge dere trives i hverandres selskap så tror jeg ikke hva dere gjør spiller så mye rolle. Bare en rusletur i byen burde være mer enn nok til at dere får kost dere. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 man MÅ ikk gjøre noe . filmkveld med hjemmelaget mat er en favoritt her iaffal Dette er også min favoritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå