Ethernet Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Manglende dll fil i system32 mappa. oerxthdi.dll på HP Media Center PC. Noen som har denne tilgjengelig? Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Hvordan vet du at du mangler den? Et Google-søk gir ingen treff på den dll-en. Ikke finnes den på dll-files.com heller. Er det lenge siden du tok virussjekk på maskinen? Last ned, og kjør CCleaner (inkludert rensing i registeret). Last også ned HiJackThis og kjør dette (Do a system scan and save a log file). Loggen sjekker du på hijackthis.com. Til slutt tar du en omgang med ComboFix. ComboFix er et kraftig program som kan fjerne viktige filer på datamaskinen din, og gjøre det ustabilt. Les derfor her om hvordan du bruker det. Du kan også prøve guiden som er satt opp her. Endret 1. november 2008 av Jallenbo Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Jo, takk jeg vet at det ikke finnes noe info om den. Derfor jeg lurte på om noen hadde den tilgjengelig. Det er ikke min maskin, men var innom noen fjerne venner i går, og der kom det opp en stor melding fra windows som sa at det ikke fant fila i system32. Denne kom når vi prøvde å brenne noe med DVD-drevet, Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 fix dll: http://www.fixdlls.com/fixdllerrors/?gclid...CFQuY1Qod8k6L2w Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Den siden så tvilsom ut 449 DDL og systemfeil på en ubuntu maskin? Hvor det er feil i /windows/ mappa? Den finnes faen ikke en gang. Nei takk til det programmet. Har du noen egne erfaringer med det Daniel? Eller var det et random googlesøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå