Inc Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er ett som jeg synes funker litt, resten er litt klisje men ... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Synes de var pen jeg , særlig det første. Endret 1. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Eikehaugen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 De far fine, men likte det første best. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nåååhw Jeg likte virkelig det første bildet. Meget pent portrett av en meget pen katt Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Holder en knapp på det første. De(t) andre hadde tjent på mere dybde, men komposisjonen når nok ikke helt opp uansett. Katter kan være vanskelige motiv. @Bruktbilen: Jeg skjønner godt fristelsen til å lage lolcats i bk. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Holder en knapp på det første. De(t) andre hadde tjent på mere dybde, men komposisjonen når nok ikke helt opp uansett. Katter kan være vanskelige motiv. @Bruktbilen: Jeg skjønner godt fristelsen til å lage lolcats i bk. Ja. rettigheter FTW Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ikke akkurat en morsom lolcat. Synes bildet ikke helt passer som lolcat bilde, så fint som det er Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det første bildet var pent. Gresset i forgrunnen ble kanskje litt dominerende, men jeg syns du får frem katten på en fin måte i bildet. De to andre syntes jeg imidlertid led av litt for liten dybdeskarphet. Slik det er nå, er det bare hodet som blir skarpt, mens jeg syntes resten av kroppen også burde vært relativt skarp (ihvertfall skarpere enn nå). Men var det litt dårlig lys, så skjønner jeg jo at du har satt blenderen så lavt at det blir vanskelig. I tillegg hadde du etter min smak litt for mye luft over hodet på katten. Men å ta bilder av aktive katter, og samtidig få et perfekt utsnitt, er veldig vanskelig. Det vet jeg av erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå