Gå til innhold

Bildetråd for akamtreff Trondheim 1.11.08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seieren går til Arela's bilde, https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=262122

 

Han vinner først og fremst fordi han har klart å komme seg under hunden, og får da bikkja til å virke mer dominerende, selv om den er knøttliten.

Det tekniske kunne vært litt bedre, ser litt uryddig bakgrunn, litt støy, hvitbalansen er ikke helt innøvd, og sysn bildet er en smule mørkt, men komposisjonen tar igjen... Skal ikke si det var lett, var noen close-ups som ga bildet konkuranse...

Lenke til kommentar

Tusen takk, det ska' bli steike godt!

Han vinner først og fremst fordi han har klart å komme seg under hunden, og får da bikkja til å virke mer dominerende, selv om den er knøttliten.

Heldigvis klarer jeg litt knebøy enda, selv om jeg måtte ha hjelp av en benk :-)

 

Det tekniske kunne vært litt bedre, ser litt uryddig bakgrunn, litt støy, hvitbalansen er ikke helt innøvd, og sysn bildet er en smule mørkt, men komposisjonen tar igjen... Skal ikke si det var lett, var noen close-ups som ga bildet konkuranse...

Min første tur med sirlulært polarisasjonsfilter, og attpåtil så ser jeg at alle bildene har -2,7EV - vet ikke hvem jeg skal skylle på der? :blush:

Nå har jeg pakket PolFiltret ned sammen med badebuksa.

 

 

post-31719-1225887300_thumb.jpg

edit - det er vel nok å legge inn bildet 1 gang

Endret av arela
Lenke til kommentar
Ok, da må jeg kjøpe marsipangris sjøl i år også. Sukk. Uansett, prøver meg på nytt med dette å laste opp noen fler bilder.

(og dette er et forsøk på å tilpasse tekst under bilder. Husk, jeg har ikke gjort dette før.)

 

Fine bilder, Ole, men pass på størrelsen :) gikk greit med teksten...

RandiA

Lenke til kommentar
Fine bilder, Ole, men pass på størrelsen :) gikk greit med teksten...

RandiA

 

 

Ooops! Javisst, det må jeg passe på. Takker. Fikk et katalogkræsj i Lightroom, så redigeringsprosessen ble veldig omstendelig denne gangen. Skal bli litt mer selektiv etter hvert, nå som jeg først har kommet i gang her.

Lenke til kommentar
Fine bilder, Ole, men pass på størrelsen :) gikk greit med teksten...

RandiA

Ooops! Javisst, det må jeg passe på. Takker. Fikk et katalogkræsj i Lightroom, så redigeringsprosessen ble veldig omstendelig denne gangen. Skal bli litt mer selektiv etter hvert, nå som jeg først har kommet i gang her.

 

Are omkranset av hvitt brudeslør var morsom.... :yes:

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...