Bruker-93156 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Synd det ikke er tanken som teller... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Synd det ikke er tanken som teller... Nei, det er jo turan som telle! Din skalle! [/OT] Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jan Erik på tur Men dette blir vel litt OT, så jeg slutter her. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Haha, hvem er det, noen fra Heimdal? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tror kanskje det. I hvert fall virka det sånn på kommentarene. Det ligger flere videoer med ham ute på youtube om du søker på "Jan Erik". ^^ Men jeg skulle jo slutte med OT. Tar eventuell videre samtale om det på PM, tenker jeg. ;p Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Jan Erik Olson. En MEGET sprø mann som bor i nærheten av Heimdal rør.... En av dem som sørger for at en god latter forlenger livet... Bare synd han ikke vet om det selv.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Seieren går til Arela's bilde, https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=262122 Han vinner først og fremst fordi han har klart å komme seg under hunden, og får da bikkja til å virke mer dominerende, selv om den er knøttliten. Det tekniske kunne vært litt bedre, ser litt uryddig bakgrunn, litt støy, hvitbalansen er ikke helt innøvd, og sysn bildet er en smule mørkt, men komposisjonen tar igjen... Skal ikke si det var lett, var noen close-ups som ga bildet konkuranse... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Gratulerer med Marsipangris... Lenke til kommentar
arela Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Tusen takk, det ska' bli steike godt! Han vinner først og fremst fordi han har klart å komme seg under hunden, og får da bikkja til å virke mer dominerende, selv om den er knøttliten. Heldigvis klarer jeg litt knebøy enda, selv om jeg måtte ha hjelp av en benk :-) Det tekniske kunne vært litt bedre, ser litt uryddig bakgrunn, litt støy, hvitbalansen er ikke helt innøvd, og sysn bildet er en smule mørkt, men komposisjonen tar igjen... Skal ikke si det var lett, var noen close-ups som ga bildet konkuranse... Min første tur med sirlulært polarisasjonsfilter, og attpåtil så ser jeg at alle bildene har -2,7EV - vet ikke hvem jeg skal skylle på der? Nå har jeg pakket PolFiltret ned sammen med badebuksa. edit - det er vel nok å legge inn bildet 1 gang Endret 5. november 2008 av arela Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ok, da må jeg kjøpe marsipangris sjøl i år også. Sukk. Uansett, prøver meg på nytt med dette å laste opp noen fler bilder. (og dette er et forsøk på å tilpasse tekst under bilder. Husk, jeg har ikke gjort dette før.) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ok, da må jeg kjøpe marsipangris sjøl i år også. Sukk. Uansett, prøver meg på nytt med dette å laste opp noen fler bilder. (og dette er et forsøk på å tilpasse tekst under bilder. Husk, jeg har ikke gjort dette før.) Fine bilder, Ole, men pass på størrelsen gikk greit med teksten... RandiA Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fine bilder, Ole, men pass på størrelsen gikk greit med teksten...RandiA Ooops! Javisst, det må jeg passe på. Takker. Fikk et katalogkræsj i Lightroom, så redigeringsprosessen ble veldig omstendelig denne gangen. Skal bli litt mer selektiv etter hvert, nå som jeg først har kommet i gang her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fine bilder, Ole, men pass på størrelsen gikk greit med teksten...RandiA Ooops! Javisst, det må jeg passe på. Takker. Fikk et katalogkræsj i Lightroom, så redigeringsprosessen ble veldig omstendelig denne gangen. Skal bli litt mer selektiv etter hvert, nå som jeg først har kommet i gang her. Are omkranset av hvitt brudeslør var morsom.... RandiA Lenke til kommentar
arela Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Are omkranset av hvitt brudeslør var morsom.... Jeg ser toppfokusert ut edit Rettelse - Første tur med dette pol filtret. Ser jeg har notert bruk av et 67mm i sommer. Endret 5. november 2008 av arela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå