chris300 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Her kan alle legge ut bilder fra turen idag. Edit: bomma på dato`n.. Endret 1. november 2008 av chris300 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dere er en mnd i fremtiden der oppe? Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Her kan alle legge ut bilder fra turen idag. Toppers. Skal komme med noe etterhvert, denne gangen. Men vi vil ha Hestebildet! Takker alle for en fin tur med det samme. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Her kan alle legge ut bilder fra turen idag. Toppers. Skal komme med noe etterhvert, denne gangen. Men vi vil ha Hestebildet! Takker alle for en fin tur med det samme. Ja, topp tur...hadde ikke regnet med det været da...litt tå-kaldt så jeg ser jeg må investere i nye fjellsko til neste tur. Nå skal jeg se litt om det ble noe bilder, uten stativ denne gangen...og hva er så premien for beste Lita-bilde?? RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Edit: bomma på dato`n.. November er vel uansett oppskrytt ... Eller gleder du deg til jul og mener at den ikke komme fort nok Gleder meg til å se bilder fra turen deres; det var mye bra fra forrige runde. Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Marsipangris til den som har beste Litabilde... (husk å minn meg på det før neste treff) Tomsi: November er kun en ventemåned, men fyller den med gode turer som idag så er det jo bare fint... Endret 1. november 2008 av chris300 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Marsipangris til den som har beste Litabilde... Marsipan-hund mener du vel.... :!: , vel får godta den, det er jo jul om ikke altfor lenge... RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Får ikke kjøpt marsipanhund så da må du lage en evt... Noen bilder fra idag: Ps! Snø var jammen vanskelig å få hvit gitt.... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har ikke hatt tid til noen redigering ennå, har bare lagt bildene inn på PCen. Men her er et par bilder. Slik var altså været i dag: 4 av deltagerne: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Her kommer noen av mine fra den flotte dagen...vel, de preges nok mer av det sosiale aspekt, enn det kvalitetsmessige....og jeg må innrømme at den Lita var neimen ikke fotogen, slik den svinset, og på de fleste av bildene rakk jeg å få bakenden bare i stedet for frem-siden... RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har ikke hatt tid til noen redigering ennå, har bare lagt bildene inn på PCen. Men her er et par bilder. ok, hvor langt ble det forresten...glemte å spørre deg... RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 10 km :!: Bra, det er minimums-distansen pr.dag....... RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 10km? Ja, hva ellers... :!: RandiA Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Takk for en fin tur. Det ble ikke grøt denne gangen, men vafler og kakao var bra erstatning. Dette var noe av det jeg så på turen: edit - plages med å få avstand mellom bildene Endret 2. november 2008 av arela Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Takk for en fin tur.Det ble ikke grøt denne gangen, men vafler og kakao var bra erstatning. Kommer med bidrag etter hvert, fikk bare plutselig problemer med å hente opp bilder til redigering i fotosjåpp. Har lagt ut nødrop på adobes brukerforum, og venter på svar. Men det blir vel. Jeg har også et bidrag i serien "Hund i solnedgang", tror jeg. Konkurranser med marsipangris i premie er inspirerende greier. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det ser da ut som dere hadde en fin tur. Synd at jeg var borte i helga, ellers hadde jeg nok vært med. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei, takk for denne kjempe fin tur og alle hyggelige samtaler! Hagen (Olympus E-420, Zuiko 14-42, Zuiko OM 50mm 1,8) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fine bilder du har tatt, Hagen. Likte spesielt bilde tre, flott effekt med sol og snø. Ja, det var en riktig vellykket tur, synes det ble bra bildet jeg tok av Hege og deg, hvis du vil ha i "hel" størrelse, gi meg en PM. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå