waters2k Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg har i lengre tid brukt denne disken som en backup disk, men i går ville den ikke virke lengre. Hva nå tenker jeg da? Er det noen her som har opplevd at den plutselig slutter å virke etter en del dager i drift, jeg har testa med forskjellige usb porter og tatt inn og ut strømmen. Når jeg kobler den på så kommer ON lampa på, så slukker den like fort og disken er helt dau. Det er ikke noe håp for å få liv i den tror jeg, men er det noen her som kanskje har hatt et lignende problem? Om det kan være selve disken som har slått seg vrang eller strømforsyningen som fulgte med? Er det mulig å kjøpe ny power til denne eller hva skal gjøre? Håper noen kan hjelpe meg, og disken er ikke 1år engang. Mvh Raymond Endret 1. november 2008 av waters2k Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er det strømforsyningen så kan du kanskje få ut noe data med et harddiskkabinett. Men hvis det ikke er noe du ikke har backup av kan du vel få en ny disk via reklamasjonsretten. Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Er det strømforsyningen så kan du kanskje få ut noe data med et harddiskkabinett. Men hvis det ikke er noe du ikke har backup av kan du vel få en ny disk via reklamasjonsretten. Jeg skal ringe Netshop i morra og høre åssen det ligger ann, er kanskje bare strømforsyningen som er gåen vil jeg tro. Håper på det i hvertfall, mye kan noe sånt ligge på i pris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det blir vel bare frakt du må betale. Sånt skal ikke ryke uten videre, så ved å benytte deg på reklamasjonsretten (3 eller 5 år?) så sender du vel den inn til Netshop og de fikser den eller gir deg en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå