Emancipate Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Altså plast-macbook proene med matt skjerm. Selges de enda? (Nei, ikke brukt.) Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 macbook pro har ikke kommet i plast, men de macbookproene med mat skjerm, selges nok rundt om kring på elektriske butikker som selger apple maskiner, så lenge de ikke er utsolgt (husk mange butikker setter ikke ned prisene selv om nye modeller kommer...) Lenke til kommentar
buitre Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Altså plast-macbook proene med matt skjerm. Selges de enda? (Nei, ikke brukt.) Macbook Pro har aldri vært plast. Powerbookene gikk over til metall i 2001. Mpx har flere Macbook pro fra forrige generasjon fortsatt til salg til ganske lav pris...) Endret 1. november 2008 av buitre Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Tusen takk! Edit: Vil forresten ha den gamle ikke p.g.a prisen, men p.g.a at den nye har bare glossy skjerm og alt for hard kant til håndleddet. Endret 1. november 2008 av tsg1zzn Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 En ting til: Hva er forskjellen på disse to? APPLE MacBook Pro 15" 2.4GHz Intel Core 2 Duo 2GB/ 200GB/ SD/ AP/ BT APPLE MacBook Pro 15" 2.4GHz Intel Core 2 Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ingen tilsynelatende forskjell på de to. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Men den ene er jo billigere?!? Hva betyr "SD/ AP/ BT"? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vel, i spesifikasjonene på den ene, så står det DK, noe jeg vil tro er en maskin med dansk tastaturlayout. Ikke spør hvorfor de har denne, men SD er SuperDrive, altså DVD-brenner. AP er AirPort og er det trådløse nettverkskortet. BT er BlueTooth, eller blåtann om du vil Den prisen på sidene der er ganske bra den, det er nyeste modell av forrige generasjon. Bortsett fra modellnummeret, er det ingen forskjell på maskinene. Selv solgte jeg akkurat min maskin av forrige generasjon og hoppet over på nye MacBook. Angrer litt, for skjermen på modellen du har tenkt på, er langt bedre enn på min nye MacBook. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Den med dansk serienummer hadde dansk tastatur, ja. Jeg bestilte en norsk en med 200gb harddisk, men jaggu står det 120gb på pakkseddelen. Hva gjør jeg? Jeg vil ha 200gb! Kan det være 200gb inni selv om det står 120gb på pakkseddelen? Det er kanskje ikke så lurt å åpne selve pakken før jeg har kontaktet datakjeden? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Glem det! Det var 200gb inni! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå