bonaqua Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Bruker frontpage til å lage ei tulleside på jobb, intern side som ligger innenfor eit privat nettverk, spørsmålet mitt er om det er mulig å få mediaplayer til å dukke opp med play knapp, spoleknapp og alt det dilldallet. siden det er internt er filmene ofte store (50-60 GB) og det er kjedlig å sjå gjenomm filmene for å få eit glimpt av det ein ønsker å sjå når det kommer på minutt 6 f.eks... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 siden det er internt er filmene ofte store (50-60 GB) :o Drøyt. Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 50-60 MB då.... er vel meir rett... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 men hvis det er et internt nettverk så har du vel enten 1 eller 100 Mb linje ?? Og da er det vel ingen sak og ta ned en fil på 50-60, for så og åpne den lokalt?? Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 nei det er ikkje det, men kluet er at den skal ligge på ei webside. er tøffere då... veit det skal gå an på ein måte. meine at eg gjorde det den gang explorer 4 eller noko sånn var ny. om det var media player som blei brukt er eg ikkje sikker på... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du kan jo for eksempel ta deg en tur på VG.no og se om du finner noe der. Tror jeg "lånte" noe derfra engang... :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 er jo en slik funksjon i Frontpage en eller annen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå