D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Chattetråd for fotballgeeks ? Nei, men jeg vil heller være fotballtard, enn "bare" tard, så vil ikke si det er så veldig nedlatende Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Giallo vil heller bli sett ned på enn å være normal! Det kommer an på øya som ser Edit: vel det er bra tråden går fremover, en side med bare diskusjon rundt om posten var feilpostet og trådnavnet Endret 1. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Flere enn meg som jakter her inne? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nå utgjør ikke du hele rollen som fotballsupporter heller. Men regner med at flesteparten av verdens befolkning ville ha sett på dette ordet som negativt. Tard Also known as retard; 1. a person of subnormal intelligence Offensive Slang 2. Used as a disparaging term for a mentally retarded person. 3. A person considered to be foolish or socially inept Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Flere enn meg som jakter her inne? Nei, det er kjedelig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Det er valgfritt å poste her, viss moderator føler navnet er for bræt så kan han endre det, selv er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvem utgjør ikke hele rollen som fotballsupporter? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Flere enn meg som jakter her inne? Ja. Rype. Men har fucka kneet så det ble bare ei rype på meg i år. Endret 1. november 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Hvem utgjør ikke hele rollen som fotballsupporter? Me, mæn Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du? Hehe, hadde jeg ikke trodd. Skal på rypejakt i Sirdal utpå senvinteren ei gang Hvem utgjør ikke hele rollen som fotballsupporter? Me, mæn Å, du ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er det noen her som liker over ti fotballklubber? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er vel ingen som gjør det? Det kan ikke kalles supporter Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du? Hehe, hadde jeg ikke trodd. Skal på rypejakt i Sirdal utpå senvinteren ei gang Sirdal er jo nesten rett ved her jeg bor, bare en liten times kjøretur. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du? Hehe, hadde jeg ikke trodd. Why? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Helt sikkert, men lagene jeg virkelig bryr meg om er: Start Liverpool Vindbjart Du? Hehe, hadde jeg ikke trodd. Why? Så det ikke for meg bare. Ikke godt å si hvorfor. Hvor jakter du? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vindbjart Hvem er det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Okay, men det var et teit navn. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Så det ikke for meg bare. Ikke godt å si hvorfor. Hvor jakter du? På fjellene i Trøndelagen. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Var det ikke Benny Lennartson som mobbet Vindbjart, i sin tid som Viking-trener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg