Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Føler vi trenger en slik tråd, hvor alle tards kan poste om alt og ingenting, men hovedsaklig om Fotball, Fylleturer og alt annet shitt skal postet her Poster som Roma-suger blir slettet umiddelbart, vi vet alle svare på dette :!: Har dere et bedre forslag til emnetittel - fyr laus. Håper jeg har plassert denne tråden riktig, eller så kan Mods'a (A.k.a Alastor) flytte tråden Endret 1. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bra initiativ Giallo, men har på følelsen at denne tråden er borte om 20 minutter av Juliess Ellers, gleder meg vanvittig til harejakt på Eikerapen i morra! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Bra initiativ Giallo, men har på følelsen at denne tråden er borte om 20 minutter av Juliess Ellers, gleder meg vanvittig til harejakt på Eikerapen i morra! Hehehe, da kan Juliess flytte den til OT-delen her på forumet Gleder meg sykt til ælj jakta selv Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Men vi må få inn et annet navn. "Off Topic fotball tråden" Hva med "OT for oss fotballsupportere"? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Føler vi trenger en slik tråd, hvor alle tards kan poste om alt og ingenting, men hovedsaklig om Fotball, Fylleturer og alt annet shitt skal postet her Poster som Roma-suger blir slettet umiddelbart, vi vet alle svare på dette :!: Har dere et bedre forslag til emnetittel - fyr laus. Håper jeg har plassert denne tråden riktig, eller så kan Mods'a (A.k.a Alastor) flytte tråden Fotball, øl og damer. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Denne tråden kommer til å bli stengt i løpet av få minutter fordi det er allerede en 'off topic' -tråd i fotballforumet: Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Haha, nice Pizzatrance "Chattetråd for fotballfolket?" Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Denne tråden kommer til å bli stengt i løpet av få minutter fordi det er allerede en 'off topic' -tråd i fotballforumet: Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!. Hva er det du ikke forstår i emnetittelen: "prat om fotball, fotball og fotball!" Det er en annen tråd, men tråden min er kanskje feilplassert - Men Mods'a kan bare flytte den Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Denne tråden kommer til å bli stengt i løpet av få minutter fordi det er allerede en 'off topic' -tråd i fotballforumet: Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!. Hva i helsike er det folk ikke forstår med ordene "... en prat om fotball, fotball og fotball"? EDIT: Too late Endret 1. november 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Tehe, Back me up Bitchees Men ser at tråden er feilplassert, så Mod: flytt tråden der den skal være Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 snip Sitert fra førsteinnlegget ditt: 'men hovedsaklig om Fotball Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Enda verre! Du kaller vel ikke deg selv "tard"? Hva er feil med denne tråden? Bør ligge i fotballdelen, akkurat som FM ikke bør ligge i spilldelen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Enda verre! Du kaller vel ikke deg selv "tard"? Hva er feil med denne tråden? Bør ligge i fotballdelen, akkurat som FM ikke bør ligge i spilldelen. Hva annet skal jeg kalle meg? Jeg vil ikke være en eller annen vanlig fyr - noe jeg forhåpentligvis har fått til. Postet riktig eller ei, det bedømmer Mod når han (Eller hu) kommer Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dette trådnavnet var bedre enn det første i hvertfall Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Sitert fra førsteinnlegget ditt: 'men hovedsaklig om Fotball Hvis du hadde fulgt med i den tråden og generelt andre tråder, så har Moderatorene veldig mye jobb i å rydde opp i slike tråder - kort sagt, jeg hjelper moderatorene (ikke det at det var min hovedhensikt) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Chattetråd for fotballsupportere. Jeg vil ehller bli kalt supporter enn tard Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Chattetråd for fotballsupportere. Jeg vil ehller bli kalt supporter enn tard Neh, må ha et mye mer knæst ord, en ordentlig supporter er ikke normal Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tard er et nedlatene ord mot oss fotballsupportere. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tard er et nedlatene ord mot oss fotballsupportere. Jeg kan ikke si at jeg føler meg voldsomt truffet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tard er et nedlatene ord mot oss fotballsupportere. Og det vil vi ikke ha. Giallo vil heller bli sett ned på enn å være normal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg