Gjest SiriIsør Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) når jeg begynner å suge "gutten!, får han den ikke opp? Den bare er der liksom! Ingen som har sagt at min suging "suger" heller. Tror jeg er meget flink til dette. Den henger liksom bare der... man føler seg jammen meg ikke så deilig,når det skjer. Har det skjedd hos dere før ? Begge er over 35 Endret 1. november 2008 av Skagen Lite beskrivende emnetittel og tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 La meg gjette, du suger for hardt. A blow job betyr ikke at man skal skru på vakuumet på fult for det føles alt annet en godt. Prøv deg heller med å leke litt med penisen hans med tunga og slikk han gjerne fra ballhanka og oppover, det tror jeg skal gjøre susen. Å bruke hendene på skaftet vil også hjelpe for suging alene vil nødvendigvis ikke føre til orgasme. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Høres nå mer ut som ereksjonssvikt en noe annet. Sikker på at problemet ikke ligger hos han? Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 neinei, suger da ikke for hardt. er så forsiktig jeg kan. Har gått etter "håndboken"!! Har ikke hatt problem med dette før Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Da ligger muligens problemet hos han. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Da høres det mere ut som dere har et kommunikasjonsproblem ettersom dere ikke prater om problemet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 fyren har sikkert mista litt potens Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Høres sånn ut ja. Men kan jo hende at han ikke blir stiv når hun suger han. Dersom han blir stiv ellers er det vel suginga som er noe i veien med. Lenke til kommentar
Right Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er vel noen som sliter med å få den opp ved suging, men da burde han vel ha erfart det før, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Husk at det er veldig individuelt hva folk liker. Jeg har vært borti jenter som (sannsynligvis etter tidligere tilbakemeldinger) tror de er verdensmestre i dette men som har en teknikk som ikke gir meg noe som helst. Hva med å bare spørre ham om hvordan han liker det? Eller om han er en av dem (de finnes også nemlig) som ikke får noe ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg