DaddyYankee Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Heisann, har tenkt å lage noe slik: Musikk Hvordan skal jeg gjøre det? Altså sånn at jeg kan ha sanger i siden min, slik at andre kan høre? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Var det ikke du som var utga deg som prosjonell webutvikler her tidligere? Det første du kan gjøre er jo å se på kildekoden til den henviste siden. Du bør vel embedde i Flash for enklest støtte uavhengig av plattform. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Var det ikke du som var utga deg som prosjonell webutvikler her tidligere? Det første du kan gjøre er jo å se på kildekoden til den henviste siden. Du bør vel embedde i Flash for enklest støtte uavhengig av plattform. 2 personer som eide det brukernavnet, men den ene har nå laget eget brukernavn! Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du burde vel kunne dette med tanke på at du har ett firma som tilbyr nettside tjeneste, og design og kjærlighet +++ Designway --> Trenger du nettside? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Du burde vel kunne dette med tanke på at du har ett firma som tilbyr nettside tjeneste, og design og kjærlighet +++ Designway --> Trenger du nettside? Det er ikke mitt firma, han andre som eida! Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Firma? - Enheten Designway er ikke registrert i brynøysundregistrene... Også vis det er han andre duden som eier "firmaet", hvorfor har du link til siden i signaturen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå