Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Heldagsprøve til MR1 (2MX). Noen som er villige til å være helgehjelp?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har på mandag heldagsprøve i MR1 (2MX). Matte er egentlig ett av mine beste fag, men noen ganger stopper alt opp, og noen ting forstår jeg rett og slett ikke. Er det noen som kommer til å være tilgjengelig mer eller mindre hele helga, og som er villig til å forklare eller lignende av og til når det er noe jeg ikke skjønner? Det er ikke nødvendigvis snakk om å sitte i timesvis for å lære meg noe, bare så det er sagt.

 

Temaene vi har om er algebra, logaritmer, sannsynlighetsregning, geometri og vektorer (samt regning med disse).

 

Send en PM hvis du er interessert, så kan vi ta det over msn.

 

*rive seg i håret i fortvilelse*

 

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greia er jo at på den første delen er det kun hodet og blyanten som teller.

Dessuten lærte jeg meg aldri cosinus/sinus/osv., og blir like overrasket hver gang de tar det som en selvfølge at vi skal kunne det. Men jaja. Prøven er i morgen, det får gå som det går. Om jeg gjør det veldig dårlig får jeg en ny sjangse.

Lenke til kommentar

Ja, det gjorde vi også.. I teorien i alle fall. Bare at det var på den tiden vi ikke hadde lærer, og jeg ikke trodde jeg kom til å ta matte senere. :roll: Smarte meg.

Tar uansett med meg 1MX-boka på prøven i morgen, så det får gå som det går.

Jeg tar det på intensivskole, så får hele opplegget med prøver osv, og ikke bare selvjobbing.

Endret av Right
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...