Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Låne Warhammer Online-konto for en kveld?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Dette høres nok helt sikkert ut som et idiotisk spørsmål (det er det vel og, egentlig), og det er helt klart et skudd i mørket, men er det noen her som er villige til å låne bort Warhammer Online-kontoen sin for én kveld?

Det har seg slik at de har ingen trial, jeg er for tiden fullstendig blakk, jeg kjenner ingen som har spillet, og jeg har svært lyst til å prøve spillet! Jeg var med i closed beta for mangfoldige måneder siden, så jeg har et lite inntrykk over hvordan spillet er, men jeg er sikker på de har gjort haugevis av forbedringer og endringer siden den gang.

Tåpelig scamme-forsøk? Nei, men det har ikke noe å si om jeg sier. :p

Alt jeg vil er å låne hvilken som helst konto i én kveld, lage en karakter på en ny server, spille på den karakteren en kveld, så kan du gjøre nett hva du vil med den (naturligvis).

Så om du er snill nok (er vel heller et spørsmål om hvor mye du stoler på en random forum-fyr), eller kanskje du ikke var fornøyd og stengte accounten, men fortsatt har litt spilletid igjen, så sitter jeg her med åpne armer i kveld. :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tror ikke noen går på den, nei.

Desverre er nok ikke noen villig. Hvorfor ikke bare vente til lønnings og så kjøpe? Du har jo til og med prøvd closed beta, ? Jeg bestemte meg for å kjøpe spillet etter å ha sett en youtube video :whistle:

Endret av PcAj
Lenke til kommentar
Han må jo også få tak i selve spillet, ser ikke hvor han skal få tak i det.

Laste det ned fra WARs hjemmeside? Klienten er ikke noe du trenger å kjøpe. Det er en aktiv konto, så du faktisk kan logge deg inn og spille, du betaler for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...