KRIGBERT Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tenker bygge meg en PC som skal være god til Photoshop, Indesign og denslags, da trenger jeg mye og raskt minne - hva gir meg mest verdi for pengene? Er det noe vits i å kjøpe DDR3? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Mest verdi for pengene? DDR2 PC6400. Om du skal ha noe raskere så kan du gjerne ta DDR2 PC8500. DDR3 er det ikke så mye vits i å gå for nei, med mindre du skal drive med benchmarks hvor hvert poeng teller. Lenke til kommentar
KRIGBERT Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Da kjører jeg PC8500 - har merket noe særlig å si? Tenker kjøpe fra komplett og der er det stort sett Crucial og Corsair det går i. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vel, merket bør ikke ha noe særlig mye å si, men noen hovedkort har hatt problemer med Crucial BallistiX.. Lenke til kommentar
KRIGBERT Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Da er jeg hjulpet, takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå