sinnadyr Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Velger at jeg vil vise skjulte filer og mapper og trykker deretter ok, men den forandres ikke likevel. Mappene forblir skjulte og når jeg prøver igjen viser windows meg det bildet jeg la til. Noe hjelp? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kan det være fordi du er en bruker med begrensede rettigheter? Sjekk Kontrollpanel, Brukerkontoer. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Logget inn som administrator, og kan endre på alt annet. Det skjedde plutselig dette, så lurer på om det er noe sneeky på maskinen Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hei, sakset fra annet forum under, se om det kan hjelpe. Go to the following registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced\Folder\Hidden\SHOWALL DELETE the value CheckedValue in the right window. (Its type should be REG_SZ and data should be 2.) Now create a new DWORD value called CheckedValue (same as above, except that the type is REG_DWORD). Modify the value data to 1 (0x00000001). This should let you change the "Hidden Files and Folders" option. >>>> Kan også være spy/malware etc som hindrer dette <<<<<<< Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Er nok noe tullvare som ødelegger for meg :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå