NiXoiD Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hei alle sammen, Jeg har forøvrig bestemmt meg at jeg skal droppe ut den stasjonære pcen, og bevege meg over på laptop! Mitt problem er at jeg har ingen erfaring med gamer laptops. Jeg er en grapich hore, så gamer alle mulig spill som har grafikk av kvalitet. jeg gamer dagelig WAR,AoC,SSC, HL2 osv. og blir å starte med SC2,D3 osv. jeg trenger derfor hjelp til å finne en passende bærbar pc, innen for en rimlig prisklasse. setter derfor pris ramme på 10.000. om dere kunne hjelpet meg med å finne en laptop hadde det vært strålende, og jeg er utrolig takknemlig. har sjekket sider som komplett, elkjøp, spaceworld, ekspert. men jeg finner komplett som den beste siden for kjøp av alt innenfor data. jeg ønsker også en laptop som har mulighet for HDMI, siden jeg har en 42tommer jeg gamer på hjemme i stua. takk for all hjelp og tid brukt! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Siden du er grafikk hore så er nok ikke bærbar noe for deg. Og du får ikke noen bærbar til 10k som klarer å dra de nyeste spillene på høy grafikk. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ta en titt på denne Lenke til kommentar
NiXoiD Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Siden du er grafikk hore så er nok ikke bærbar noe for deg. Og du får ikke noen bærbar til 10k som klarer å dra de nyeste spillene på høy grafikk. Vel, jeg har en stasjonær as we speak. Hvor jeg kjører det meste på fullt. så trenger nødvendigvis ikke å kjøre alt på MAX med en laptop, så lenge spillingen går smooth, og den kan kjøre de kommende spillene på grei grapich er jeg fornøyd. men når jeg titter på bærbare pcer er det utrolig mye tileggs matriale som for meg er helt ubrukelig, webcam ect. Lenke til kommentar
NiXoiD Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Her er en jeg har sett på. https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=361576 Lenke til kommentar
NiXoiD Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Ta en titt på denne se der ja, den var mitt i blinken, litt høyere pris en forventet, men det skulle vel være mulig å finne tilsvarende specs og utstyr på en side som har lavere pris. ty for link Hardcoregamer93 Lenke til kommentar
NiXoiD Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 jeg har nå vært innom de fleste steder jeg vet om som har salg av laptopper. å jeg skal erlig inrømme at jeg faller for Alienware.com Men sender de pcer over til norge ? er det noen som har kjøpt pc derfra før? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Se heller på Dell XPS hvis du først skal ha en "gaming-laptop". Alienware er jo en underavdeling for Dell også, bare for å nevne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå