sweetneess Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hei=) Som overskriften sier, så har jeg bestilt hårpleie produkter til verdi av 700 kr. Bestilte de fra internetsiden "gents.no" og fikk ikke varene hjem ennå. Jeg har kontakta de mange ganger. Svaret først var at de mangla varene på lagret og de bare glemte min besilingen. De beklaga og skrevet at jeg skal få alt til neste uka. Det har gått mange daga og jeg ser ingenting i postkassa. Sendte mail en gang til og fikk svar: " skal jeg sende deg dem en gang til, jeg vet ikke hva som ikke fungerer. Varene fra forsendelse nr 2 burde ha kommet frem nå! Disse skal du ha i löpet av uken! " fikk ingienting likevel, trodde at de fikk feil adressa. Skrevet igjen og fikk svar: "Ja, det er rett adresse ! Den siste (nr 3) forsendelsen ble sendt fra oss 23/10 og skal vaere hos deg i begynnelsen av neste uke. Det er meget trist at du ikke har fått de förste forsendelserne" Fikk ingienting ennå, skrevet mail til dem om å få sporingsnummer, og sånn svar fikk jeg i dag: "Beklager men vi sender dem uten sporing, slik at vi har ikke noe nummer på dem. Vi skal pröve å finne orsaken til at de ikke kommer frem. Flott hvis du snakker med dem på posten, slik at det ikke står noe feil på deg hos dem" Jeg ringte tollposten og de sa at varene kan ikke ble sendt uten sporingsnummer, og de ikke finner navnet mitt. Posten heller ikke finner noe pakke til meg. Vet ikke hva skal jeg gjøre. Bestilte den 30. september bare hårpleieprodukter og fikk ikke noe ennå.Betalte med kredittkort. De sendte tre ganger som de sa. Rart at jeg ikke har fått noe ennå. Jeg skrevet mail på torsdag med krav på tilbakebetaling, men fikk ingen svar. Hva kan jeg gjøre? har noen hatt lignende problem? Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvis det er sendt 3 ganger? Har du fått posten sitt sporingsnummer? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 De sender sikkert bare som vanlig post. Hvis du ikke får dem snart, vil jeg anbefale deg å kansellere bestillingen. Eller snakke med Posten og registrere en klage. Det hender pakker forsvinner for dem, da enten at de blir levert til feil adresse, eller at utro postmenn tar pakkene. Hender avogtil med utenlandske blader. Få bekreftelser på når pakkene ble sendt fra firmaet, og kontakt Posten med informasjonen og registrer klage. Så får du nok fart på ting. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Siden du betalte med kreditt kort, har du en del rettigheter, mht. refusjon. Ta kontakt med ditt kort selskap og/eller sjekk dine rettigheter du har med dette kortet. Lenke til kommentar
sweetneess Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Hvis det er sendt 3 ganger? Har du fått posten sitt sporingsnummer? De skrevet tilbake at de sender uten sporingsnummer. Ringte tollposten og de sa at pakken må sendes med nummer. Kanskje de stjal pengene bare...hmh Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvis det er sendt 3 ganger? Har du fått posten sitt sporingsnummer? De skrevet tilbake at de sender uten sporingsnummer. Ringte tollposten og de sa at pakken må sendes med nummer. Kanskje de stjal pengene bare...hmh ring kredittkortselskapet og forklar saken. Så lenge du ikke har mottatt varen du har betalt for så sletter kredittkortselskapet den fakturaen, og gents.no eller hva det var kan se langt etter betaling :-) Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Genialt, Gents reklamerer med at de er norges største nettbutikk for menn! Hva menes de med det tro? Og hvorfor tror du at de sender med tollpost, sweetness? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Himmel. Begynte å grave litt i firmaet. Siden det ikke er oppgitt org nr på gents.no (er grunn nok til at ikke jeg hadde handlet der) så går jeg utifra at firmaet som eier domenet er driver av siden. Der var det i tillegg til å være NUF (som er nok en grunn for meg til å holde meg borte) mye snadder. De holder nok til i Vestfossen i Buskerud selv om de er skult bak en rekke postbokser osv. Sjekk hos Brønnøysund Link Så kan man jo ta og google daglig leder i alle disse selskapene som er samme person. Gå litt i dybden og få endel artig lesning. Endret 3. november 2008 av riroil Lenke til kommentar
Speciale Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Himmel.Begynte å grave litt i firmaet. Siden det ikke er oppgitt org nr på gents.no (er grunn nok til at ikke jeg hadde handlet der) så går jeg utifra at firmaet som eier domenet er driver av siden. Der var det i tillegg til å være NUF (som er nok en grunn for meg til å holde meg borte) mye snadder. De holder nok til i Vestfossen i Buskerud selv om de er skult bak en rekke postbokser osv. Sjekk hos Brønnøysund Link Så kan man jo ta og google daglig leder i alle disse selskapene som er samme person. Gå litt i dybden og få endel artig lesning. Du har bommet grovt på researchen din. Når du sjekker domenet, så bør det som kommer opp sees lett at ikke har noe med firmaet som driver siden å gjøre ettersom mailadressen går til en større tilbyder av webhotell. Dog, hvorfor det er gjort er i utgangspunktet uforståelig for en seriøs bedrift. Gents.no er ett NUF av Gents AB og har ingen kontaktpersoner i Norge i det hele tatt. KPMG Tax AS står som kontaktperson, men det er for NUF'et. I Sverige så ligger foretaket i Helsingborg. http://www.121.nu/onetoone/foretag/gents-ab Men jeg er enig, ting virker ikke spesielt seriøst, tiltross for at du tok konklusjonen på helt feil personer. Styr unna Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 NUF'et er i utgangspunktet mer enn nok for å stemple foretaket som useriøst. Men det er helt riktig som Speciale sier at det nok ikke er webhotellet som står bak driften av denne butikken. At Gents AS har den dårligste kreditratingen som er mulig uten å være konkurs sier vel litt om hvordan fremtiden ser ut for de... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har du ikke fått varene dine også tar du enkelt og greit kontakt med din bank (event. visa/ mastercard/ amx osv hvis banken ikke er behjelplig) for å kjøre en chargeback. Dette er den raskeste måten å få pengene dine. Dette gjelder dog hvis du har betalt med kort. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg har også bestilt fra Gents.no, men nå ønsker jeg og avbestille. Har sendt de mail ang. dette, så jeg er spent om jeg får noe svar. Betalte med VISA-kort. Sendte mail til dem i går, så jeg håper jeg får svar idag. Til trådstarter: Fikk du varene du bestilte? KVTL: Jeg ringte nettopp banken min (Sparebank 1), og de sa at den eneste muligheten var å sperre kortet mitt. Endret 2. desember 2008 av Bertelsen Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ironisk at det også i mitt tilfelle var en Sparebank 1 bank som var vansklige når jeg også opplevde å ikke f varer, de hevdet jeg var svindlet noe som var helt feil. Tok kontakt med Teller, og de hjalp meg utrolig. Send en mail til teller/ visa du. Lenke til kommentar
Zubeldia Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå har jeg OGSÅ bestilt varer fra gents.no og HELLER ikke mottatt noe. Wtf, liksom. Hva skal man gjøre? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå har jeg OGSÅ bestilt varer fra gents.no og HELLER ikke mottatt noe. Wtf, liksom. Hva skal man gjøre? Jeg fikk varene mine tilslutt, selv om det tok lang tid. Grunnen til at jeg ble redd var at jeg fant ut at de holder til i Sverige, så jeg fryktet fortolling, og at de kanskje opererte under svenske regler. Send en mail til dem, og forklar situasjonen, det virker ikke som de sender mail når varene blir sendt. Jeg vil anbefale deg å bruke barbershop.no, jeg har bestilt masse varer fra de, og de kommer alltid tre dager etterpå. Lenke til kommentar
almprinsen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg handlet på gents.no også, de brukte lang tid med å sende varene! Jeg fikk varene etter jeg truet dem med å kontakte politiet da sendte dem varene til meg.. Men de har sendt varer som er gått ut på datoen, så jeg får ikke brukt produktene. Jeg har sendt par mailer til dem, de svarte ikke. IKKE BESTILL FRA GENTS.NO DE ER IKKE TIL Å STOLE PÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå