DaddyYankee Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Heisann, letter etter en firma som styler biler, jo billigere jo bedre? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det finnes mange der du får kjøpt stylingkit som du kan sette på selv, men det er kanskje ikke det du er ute etter? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Det finnes mange der du får kjøpt stylingkit som du kan sette på selv, men det er kanskje ikke det du er ute etter? Både ja, og nei.. Jeg vil style en bil, skikkelig sporty. Så om det er jeg som gjør det eller en annen, tenker jeg ikke mye på. Men kjenner dere stylingkit på internett? Link her =) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er bare å søke på google. Bare du som vet hvilken bil du har. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Arctic Trucks? http://www.arctictrucks.no/ Lenke til kommentar
Willy_Wanker Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 www.bsbildeler.no www.ghostextreme.no www.streetdesign.no www.norvatio.no (de har ett lagersalg nå) Ellers er det jo bare å søke på bodykit eller styling. Lenke til kommentar
MB300d Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Barikmo Mekaniske Verksted gjør mye rart. De hadde en Skyline der og den ble egentlig veldig rå asså. Hør med dem tror jeg, koster ikke så mye dær heller. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 http://www.customcars.no/ Lenke til kommentar
hernie1 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Heisann, letter etter en firma som styler biler, jo billigere jo bedre? www.migatuning.com selger deler og monterer kit. Bygger enten i Polen ( lang vente tid ) eller sogn og fjordane ( rundt 20000 kr med hel lakkering av bilen ) + body kit kostnad Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Takk skal dere alle ha, men har noen erfaringer med de firma ? Og kan visse meg et bilde av bilen sin? Lenke til kommentar
MB300d Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har vært på helgajobb på barikmo mek noen ganger, å dær er det mye de holder på med. De jobber med det mekaniske og karoseri arbeid. Men det er dårlig med lakkering dær. Men du kan jo spørre eieren på verkstedet! Det er ikke noe stor verksted, men jobben blir i alle fall gjort, og når det blir gjort er det gjort grundig. Eieren heter Stein Barikmo, har ikke nummeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå