tomsi42 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dette bildet sneik seg med i forrige tråd ved en feiltagelse, da i sort/hvit. Det er jo i farger denne bør presenteres. 1/100s, f/5.6, ISO 400, 28mm EOS 30D + Sigma 17-70mm f/2.8 Sort/hvit utgaven for de som er interessert... Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det må være en feiltagelse at det ble presentert i sort/hvitt også. Ikke det at bildet var spesielt dårlig i sort/hvitt, det er bare det at fargeversjonen ble så mye bedre. Dette naturlig nok på grunn av de spreke fargekontrastene mellom rustrødt og turkis. Det blir også delvis gjentatt mellom veggflisene og brosteinene. Merkelig dette med deg og en flat vegg. Du klarer alltid å finne noen vinduer som bryter det opp på rette måte (jfr. innendørs vegg fra IT Fornebu). Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dette er saker, Tom! Gjør meg glad når du får til en fulltreffer som dette! Komposisjonen er råbra, og du har gjort klokt i å ha med både litt over og under veggen. Men synes bildet er litt uskarpt. (?) Brukt en mindre blender muligens. Så er det litt synd som komlokket (eller hva enn det er) nederst til høyre. Ellers et veldig godt bilde som sagt. Veldig lyst til å få til noe i samme stilen selv, men finner aldri en kul nok vegg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Der ble det faktist noe stilig over et stygt hus RandiA Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vanligis gir slike bilder meg lite, men dette skilte seg absolutt ut. Fargene er grelle og passer sammen, komposisjonen er god og viktigst for meg bildet har en historie å fortelle. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Definitivt bedre i farger! Ikke noe jeg ville hengt på veggen hjemme, men bildetittel er veldig beskrivende og bildet har jo fine fargekontraster. Det gir også rom for mange tanker om hva det har vært, hvorfor ble det stengt, hvordan det skjedde og hvordan det var der før i tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå